בסינמטק תל אביב - סרטים על רובוטים
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

בסינמטק תל אביב - סרטים על רובוטים

הרובוטים פושטים על סינמטק תל אביב

בואו לבלות באולם הממוזג עם רובוטים אהובים מצחיקים ורגישים

יולי קסום לילדים ונוער

2.7-30.7

הקיץ הגיע ואתו החום הגדול אבל גם זמן בילוי של איכות עם הילדים, ומה מתאים יותר מלהיסחף באולם הממוזג אל עולמות מרתקים ואחרים המתרחשים על המסך הגדול?

סינמטק תל אביב יגיש בחודש יולי תוכנית מגוונת ועשירה של סרטים, מפגשים ופעילות לילדים בכל הגילאים: בכל שבת סרטים מדובבים לכל המשפחה בבקרים וקלאסיקות מתורגמות אחרי הצהרים ,כאשר דגש מיוחד יהיה על סרטי רובוטים מפורסמים ואהובים ובהם:


מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, 2-07-2022 | | שעה 17:00 לגילאי 10+

אם בוקר אחד, בעודכם לבושים בפיג'מה, תחטפו על ידי החבר הטוב ביותר שלכם אל חללית ותגלו שאותו חבר הוא בעצם חייזר ולפתע כדור הארץ יושמד ולא יהיה לכם לאן לחזור - רצוי שרב המכר האינטרגלקטי "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" יהיה ברשותכם. זה בדיוק מה שקורה לארתור דנט, בריטי חסר מזל שבוקר אחד מגלה שחברו הטוב ביותר חייזר ושכדור הארץ כבר לא קיים. עכשיו מצויד בפיג'מה לא אופנתית, מגבת ורב מכר שאמור להציל את המצב הוא עובר הרפתקאות מטורפות ובדרך פוגש חייזרים משעשעים וגם הרבה פחות משעשעים ואפילו לומד מהי משמעות החיים, היקום ושאר הירקות.

אנגלית, תרגום לעברית.


קרדיט:

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, DISNEY ENTERPRISES INC


וול-E | לגילאי 5+ 9/7-2022 שעה 10:30 –

השלאגר המרגש של קיץ 2008, סרט האנימציה המקסים שמתרחש על כדור הארץ בסביבות שנת 3000. הפלנטה העגומה שלנו הפכה למזבלה אחת גדולה, והיחיד שמסתובב בה הוא רובוט איסוף אשפה מתוק בשם WALL-E (מלווה בג'וק מחמד, כי ידוע שהם ישרצו פה הרבה אחרינו). המין האנושי, שמאכלס עכשיו עולמות אחרים, שולח רובוטית מחקר להביא עדויות לאפשרות אכלוס מחדש של הכדור ווואלי מתאהב בה עד מעל הראש.

מדובב לעברית


באמבלבי | 9-07-2022 | שעה 17:00 לגילאי 12+

השנה היא 1987 ובאמבלבי הרובוטריק מוצא מקלט באתר גרוטאות בעיירה קטנה על חוף קליפורניה. צ'רלי, שעומדת להפוך לבת 18, מחפשת את מקומה בעולם ומגלה את באמבלבי שבור ומצולק מהקרבות. אחרי שצ'רלי מחזירה אותו לחיים, היא מגלה שזו לא סתם חיפושית צהובה רגילה.

אנגלית, תרגום לעברית.


רובוטים מהסרטים ו"ענק הברזל" | סרט+הרצאה עם אלון גור אריה | 16.6.22 שעה 10:00- לגילאי 5+

אירוע חווייתי וייחודי לילדים ולכל המשפחה בהנחיית במאי הקולנוע אלון גור אריה שיוקדש לעולמם המרתק של הרובוטים, בקולנוע,, בדמיון וגם במציאות. כיצד נראה הרובוט הראשון בעולם? מהרובוט הראשון בקולנוע דרך חביתוש המצחיק ועד וול - אי וסדרת הרובוטריקים. אילו המצאות ורובוטים נולדו בעקבות סרטי קולנוע? האם קיים רובוט ביכול ללוות ילדים לגן ולהכין להם את שיעורי הבית? כיצד תדעו לזהות רובוט אמיתי אם תפגשו אחד? לסיום יוקרן על מסך הקולנוע הסרט עטור הפרסים "ענק הברזל" סרט אנימציה של זוכה האוסקר בראד בירד ("משפחת סופר על") על ילד בן תשע המתחבר עם רובוט עצום מימדים שהגיע לכדור הארץ מהחלל החיצון. על החברות מאיים קצין צבא המשוכנע כי הרובוט מתכוון להשמיד את כדור הארץ.

מדובב לעברית


6 גיבורים . 23-07-2022 | שעה 10:00 | לגילאי 5+

גאון טכנולוגי בשם הירו המדה והרובוט שלו ביימאקס מוצאים את עצמם בתוך השתלשלות אירועים המאיימת להרוס את העיר סאן פרנסיוקיו. השניים משלבים כוחות עם צוות חסר מוטיבציה של לוחמי פשע בתחילת דרכם במשימה להציל את העיר.

מדובב לעברית


תקלה מופלאה 2 | 23-07-2022 שעה 17:00 + לגילאי 10+-

המשך עלילותיו של "ג'וני 5" הרובוט האנושי בעיר הגדולה, הפעם בבימויו של קנת ג'ונסון (זריחה שחורה). ג'וני 5 מגיע לניו יורק בכדי לעזור לידידו בן (פישר סטיבנס) בעסק שלו. הוא עתיד לגלות כי לרובוט כמוהו יש שלל שימושים בידי הרעים של העיר הגדולה, ושמי שאומר שהוא חבר שלך, הוא לאו דווקא מה שהוא אומר.

אנגלית, תרגום לעברית.

בנוסף לסרטי הרובוטים יגיש הסינמטק תוכנית עשירה לילדים הכוללת מפגשים, סרטים ופעילויות לכל הגילאים.


לרכישת כרטיסים ולכל תוכנית סרטי הילדים והנוער ביולי 2022: https://www.cinema.co.il/series/%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94


קרדיט:

התמונה מימין: 6 גיבורים, DISNEY ENTERPRISES INC

התמונה האמצעית: תקלה מופלאה 2, WARNER BROS

התמונה משמאל: ענק הברזל, WARNER BROS


bottom of page