ביקורת סרט תיעודי: קח את הכדורים שלך: קסנקס, בימוי: אמי בלייר פוסטר, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט תיעודי: קח את הכדורים שלך: קסנקס, בימוי: אמי בלייר פוסטר, 2022

קסנקס הוא כדור נגד חרדה, שנחשב חזק ולמקרים חמורים. הוא מחולק למיליונים ברחבי העולם ובייחוד בארצות הברית, לצד עלייה חמורה של מקרי דיכאון ופסיכוזה.


הסרט התיעודי "קח את הכדורים שלך: קסנקס" מציג דיון מעניין של מומחים ומטופלים על ההשלכות החמורות והחיוביות של הכדורים.


הכדור קסנקס מתפרק במהירות של מספר שעות והוא מאוד ממכר. ההשפעה שלו מאוד חיובית, אבל כרוכה בהרבה תופעות לוואי. למשל: היא עלולה ליצור חרדות קשות מאוד לצד רגעים של התעלות ומצב רוח מעולה במיוחד. יש בה צדדים טובים ורעים והיא בעיקר הייתה מיועדת בעבר לכמה חודשים וכיום משמשת למשך שנים רבות.


בסרט התיעודי "קח את הכדורים שלך: קסנקס" מתקיים דיון מרתק לצד עדויות מרגשות של משתמשים. המומחים מציגים קשת גדולה מאוד של דעות ולכן אין כאן תשובה חד משמעית לגבי האם כדאי להשתמש או לא. היא בהחלט חושפת את המחיר של הלקיחה, היא ממכרת מאוד ויוצרת תלות.


כל עוד לוקחים את התרופה במידה מבוקרת היא בטוחה, אבל אם לוקחים כל יום ובכמויות בלתי מבוקרות, היא עלולה לגרום להתקפים פסיכוטיים, שמסבכים מאוד את החיים. היא גם מאוד משפרת את איכות החיים לקבוצות גדולות ולכן קשה לומר תשובה ברורה.


הסרט התיעודי "קח את הכדורים שלך: קסנקס" יוצר דיון מרתק וחשוב, שחושף בפני הציבור את המחירים והיתרונות של נטילת הכדורים. הוא לא פרובוקטיבי, אלא יוצר דיון אקדמי ורציני לצד סיפורים קורעי לב, שגורמים להרהור ומחשבה נוספת.


הסרט התיעודי "קח את הכדורים שלך: קסנקס" ראוי לצפייה ולמחשבה נוספת לכל הציבור. כל אדם עלול להיתקל בתקופות קשות ועליו לשקול האם ליטול את התרופה בהתאם להוראות הרופא וגם בצורה ברורה ומושכלת.




ראה גם:

bottom of page