ביקורת סרט: צבעים של אהבה, במאי: בראדלי וולש, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: צבעים של אהבה, במאי: בראדלי וולש, 2021

עודכן: 17 במאי 2023

הסרט "צבעים של אהבה" הוא סרט חביב ביותר, שכדאי לראותו כדי ליהנות מתחושה טובה. השחקנים יפים והמשחק טוב, הנופים של מונטנה מדהימים ויש גם סיפור מעניין.


הספרנית טיילור האריס (ג'סיקה לוונדס) מפוטרת במפתיע מעבודתה המכובדת, שהיא מאוד אוהבת כאשר מתברר שיש בעיה כספית ואי אפשר להעסיקה. היא נזקקת נואשות לעבודה, אבל אחיה קרייג (דניס אנדרס), שמתגורר בפורסט רידג' שבמונטנה, מזמין אותה כדי לבלות עם המשפחה. יש בקרוב נשף במלון גראף אותו הוא מנהל וכדאי לה להשתתף בו.


טיילור משתכנעת ונוסעת לפורסט רידג', אבל מכוניתה מחליקה בקרח שעל הכביש והיא לא יודעת מה לעשות, במיוחד שאין שם קליטה בסלולר. למזלה מגיע למקום בחור נאה עם טנדר ועוצר לעזור לה. זהו ג'ואל שינן (צ'אד מייקל מורי), שמתגורר במקום. הוא לוקח אותה לביתו של אחיה ולמחרת מביאים אליה את המכונית, כשהבחור מהגרר מודיע לה שהכול טופל ושולם. היא גם מגלה שכנראה שכחה במכוניתו של ג'ואל את הנייד שלה ואכן הוא מגיע להחזיר לה אותו ובאותה ההזדמנות נותן לה את מספר הטלפון שלו שתתקשר אליו.


טיילור משוחחת עם גיסתה כריסטין (מוני אוגונסואי) שהיא ילידת פורסט רידג' והיא מכירה מילדות את ג'ואל. הוא למד איתה ולאחר הלימודים עזב ועבד בחברת היי טק שנמכרה והוא עשה הון גדול. לאחר מכן חזר למקום הולדתו וקנה את מלון גראף מקרייג וכעת הוא מבקש לשפצו על מנת להביא יותר תיירים לעיר.


קרייג ותושבי העיר וגם טיילור לאחר שראתה את המלון, מעדיפים אותו כפי שהוא ומבקשים שיהפוך לאתר היסטורי כדי לא לשנותו. לשם כך עליהם למצוא הצדקה לכך באירוע היסטורי כלשהו שאירע במלון והם לא מצליחים בכך.


טיילור, כספרנית טובה במחקר היסטורי ומחליטה לקחת על עצמה את הבדיקה, ובינתיים גם מוצאת עבודה בספרייה המקומית. היא מגלה בחדר נידח במרתף המלון, ששימש כחדר המשרתים, תמונה של אנשי המלון משנת 1903 עם הנשיא תיאודור רוזוולט. מכאן היא ממשיכה לברר, ובעזרת חברה ספרנית, היא מגלה כי רוזוולט אכן שהה במלון 3 ימים בגלל מזג האוויר המושלג ומאוד נהנה, וכאשר חזר החליט לנסח את חוק העתיקות, שאם למקום מסוים יש מורשת היסטורית, אסור לשנותו ויש לשמרו.


בינתיים מתפתח רומן בין טיילור לג'ואל והם מתחילים לאהוב האחד את השניה, אך חילוקי הדעות ביניהם לגבי המלון מפריעים. לאחר שטיילור מראה באספה המקומית את התמונה עם רוזוולט, ג'ואל מזהה בה את סבתא רבא שלו לפי שמה. הוא משתכנע להשאיר את המלון כמות שהוא.


הנשף מתקיים במלון וכולם מריעים לטיילור על הצלתו. אך, חיבתה לג'ואל גוברת והיא יוצאת ומתקשרת אליו שיגיע למקום ואכן הוא עושה זאת והם רוקדים והאירוע מסתיים בנשיקה שלהם.


כך מסתיים סיפור חיפוש העבודה של הגיבורה טיילור והביקור המקרי בפורסט רידג' בסיפור אהבה שמתרחש במקרה ומסתיים בהצלת המלון ההיסטורי.



ראה גם:

הסדרה הריזורט




281 צפיות0 תגובות
bottom of page