ביקורת סרט: עוד סיפור אחד, בימוי: גורי אלפי, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: עוד סיפור אחד, בימוי: גורי אלפי, 2021

גורי אלפי, נמצא בתקופה מצוינת מבחינתו. הוא נמצא בכל מקום, גם מבחינה יצירתית וגם בכמות הפעמים שהוא מופיע על המסך.

הסרט "עוד סיפור אחד" הוא יצירה רומנטית, לא מאתגרת או מתוחכמת, אבל חמודה להפליא. לפעמים גם אסקפיזם הוא מצרך הכרחי. בסרט קיים שילוב סביר של דרמה וקומדיה, שמבוססת על ספרו על עומר ברק "לחץ חתונה".

העלילה עוקבת אחר עיתונאית בשם ירדן גת (דינה סנדרסון) והבוס המניפולטיבי שלה (ליאור אשכנזי), שמחפשים רווק שיהיה מוכן להיות שפן ניסוי לתוכנת מחשב מפוקפקת, שתשדך לו נשים לדייטים. תמורת השירות הוא ייתן אפשרות אקסקלוסיבית לעיתון להפיק לו את החתונה.

הם מגייסים רווק תימהוני (אדם לפיד), שלא ממש שיא ההצלחה עם נשים. הוא מוצא אישה תמהונית לא פחות, חוקרת מוח שמעדיפה עכברים על בני אדם, מאיה שקד (דניאל גל). הכל מתחיל להתרקם בדרך הנכונה, עד שהכתבה מסבכת את העניינים.

הסרט ממלא את תפקידו והוא - להצחיק. הקהל לרוב מגיב בפרצי הומור מתפרצים, ונהנה מהקלילות הבלתי מחייבת של "עוד סיפור אחד". זאת לא יצירת מופת, אלא סרט בינוני שמצליח לסחוף ולבדר לפרקים. יש גם מספר הופעות אורח חביבות, כמו של אושרת סרוסי בתור בעלת בית קפה חטטנית ודביקה במיוחד.

סיפורי האהבה שנרקמים על המסך הם מעט קלישאתיים, אבל אם אין ציפיות גבוהות מדי, אפשר בהחלט להתנתק לזמן קצר מצרות היום יום ולראות קולנוע שמצליח לעשות את הדבר העיקרי שלשמו הוא קיים - לבדר.



bottom of page