ביקורת סרט: עבודה חלומית, במאי: אנדרו לורנס, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: עבודה חלומית, במאי: אנדרו לורנס, 2021

עודכן: 24 באוק׳ 2021

הסרט "עבודה חלומית" הוא סרט קליל, נחמד ומתאים לצפות כאשר אנחנו עייפים או טרודים ומיד נכנסים לאווירה רגועה, מבדרת ונעימה.


הסרט הוא קומדיה של טעויות שמסתבכת, אבל כמובן שבסוף הכול נסלח, נשכח והסיום - אופטימי. הסיפור הוא על בחורה יפה ומוכשרת בשם לייסי קלר (קייט מנסי), שלא מוצאת את עצמה. בינתיים היא עובדת בשני מקומות: בחנות התכשיטים של חברתה ג'ואן (סמר ארמסטרונג) וגם כמאבטחת בחברה ביחד עם ברטי (טום דנוצ'י). לייסי מאוד מוכשרת ובזמנה החופשי היא מציירת וממציאה סיסמאות שונות במחברת גדולה וכחולה. ללייסי אין מספיק ביטחון עצמי לשווק את עצמה ולכן בקושי מצליחה לסיים את החודש עם משכורתה הדלה.


יום אחד היא נקלעה בטעות לישיבה בחברה בה היא עובדת בה דיברו על קמפיין של שיווק אתר נופש. המחברת נמצאה לידה, ומיקי (ג'וי לורנס) פתח אותה ומצא שרטוטים וסיסמא מעולה לקמפיין, שמאוד מצאה חן בעיניו. בטעות הוא חושב שלייסי היא ואלרי סטייקן, בכירה שעבדה בעבר ועברה לחברה אחרת. הוא ואחיו גרג (מתיו לורנס) מציעים לה משרה בכירה בחברה, והיא מתפתה לקבלה, בלי לתקן את טעותם בזיהויה.


כעת עליה להתמודד עם זהותה האמיתית כמאבטחת והבדויה - כעובדת בכירה, והכול באותה החברה. במחלקת השיווק יש 2 בנות איתן היא עובדת: הראשונה - ארין (לילי דלמר), זוטרה יותר, מכינה קפה, עושה שליחויות ועוד. איתה היא מתידדת ושומעת ממנה שסיימה לימודי שיווק ויש לה רעיונות טובים. השנייה - סינטיה (סבינה גדקי), ותיקה בחברה, שמקנאה בלייסי/ולארי על הצלחותיה, חותרת תחתיה ומנסה לחבל בעבודתה. אך, ברגע האמת תחבולותיה מתגלות והיא מפוטרת. המשרה שלה ניתנת לארין. לייסי חוזרת לעבוד במשרד והיא הופכת לבת הזוג של גרג, ולבסוף הם מתארסים.


כול השחקנים בסדרה יפים ומשחקים טוב. הרעיונות כבר נראו בסרטים אחרים, אך הספר מחויך ואופטימי ובהחלט ניתן לצפות בו ולקבל מצב רוח מחויך.



248 צפיות0 תגובות
bottom of page