ביקורת סרט: סמוראי על ארבע, במאים: כריס ביילי, רוב מינקוף, מארק קוטסייר, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: סמוראי על ארבע, במאים: כריס ביילי, רוב מינקוף, מארק קוטסייר, 2022

כלב עם חרב חסר יכולות בשם האנק (מייקל קארה), מגיע לעיירה ואנשיה מחליטים להפוך אותו למגן הכפר. הוא נלחם נגד צבא של חתולים ברברים, בקומדיה מונפשת עבור ילדים. הסרט מבוסס באופן חופשי על סרט שהפיק מל ברוקס בשנות השבעים בשם "אוכפים לוהטים", שזוקק עבור צעירים.

אם ראיתם את "קונג פו פנדה", אז אתם יכולים להבין את רוח הסרט. זהו שילוב של קומדיית סלפסטיק, שעשועי שפה ואירוניה. הבמאים מאוד מתאמצים ומנסים להצחיק, אבל זה מצחיק לעיתים רחוקות. אין קלישאה, שהסרט לא נופל אליה, מתוך עשרות סרטים שראיתם בעבר, אך לפחות סמואל אל ג'קסון מבריק בתפקיד המנטור האגדי ג'ימבו.

"סמוראי על ארבע" לא סרט רע במיוחד, אך מצד שני אין בו הרבה דברים יוצאי דופן. לא תצליחו לזכור רבות מהעלילה, אבל האנימציה היא חביבה ונעימה לצפייה. הילדים ייהנו מהדמויות שמרצדות על המסך, מהקרבות הבלתי פוסקים בין כלבים וחתולים, והשיא הקומי - חתול שמן שמומחה בסומו.

ייתכן שילדים צעירים יעריכו את הבדיחות הלא מעודנות של הסרט, הכוללות הפרשות והרעשות גופניות. מבוגרים יחייכו לעיתים מהקריצות ליצירות קולנועיות מפורסמות. בסיכומו של דבר, אין בסרט "סמוראי על ארבע" משהו שהוא מעבר לשעה וחצי של הומור בינוני ואנימציה סבירה.


ראה גם:



bottom of page