ביקורת סרט: משימת יירוט, במאי: מתיו ריילי, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: משימת יירוט, במאי: מתיו ריילי, 2022

מדהים לגלות, שלעיתים הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס הם גם המגוחכים ביותר. סרט מגוחך יכול להיות סרט גם אקשן מעולה, זאת ממש לא הבעיה. הבעיה מתחילה כאשר הוא הופך להיות אבסורדי, וזה כבר ממש מרגיז לראות.

העלילה עוקבת ברוח המודרניות והנשים האמיצות אחרי קפטן קולינס (אלזה פאטאקי), שהיא יפה ואמיצה ועוד כמה דברים. היא מפקדת על אסדת טילים גרעיניים, וכמובן שמשהו שיאיים על העולם אמור להתרחש שם. למרבה ההפתעה, זה קורה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. טרוריסטים מחליטים להשתלט על הטילים ולהרוס את ארצות הברית, בום מפחיד מאוד.

אבל למרות שהם מתוחכמים, גדולים ומיומנים, ברור שיש את קולינס שתקרע להם את הצורה. זאת לא דרך עדינה לומר זאת, היא קצינה עם כוחות על, עם יכולות, שגם גדולי הלוחמים יכולים לקנא בה. כצפוי, וזה לא ממש ספוילר, היא תצליח למנוע שואה גרעינית ולהציל את העולם. זה ההסכם, העלילה צפויה, אבל אנחנו נספק לכם אחלה אקשן.

לצערי, בסרט "משימת יירוט" ההסכם פשוט לא עובד. למה? כי העלילה דבילית לחלוטין. הדיאלוגים גרועים, הטרוריסטים פשוט טיפשים, האקשן לא מאוד מקצועי ולא מרגש בעליל, הכול מרגיש סרט מסוג ג', שפעם היה מוצג בשנות השמונים, והיו נותנים לו שם גנרי כמו - נינג'ה אמריקאית.

אז אם מישהו רוצה להעביר את זמנו בלי שום גרם של מחשבה, ולראות סרט אקשן בין רע לבינוני, הוא יכול לקחת את "משימת יירוט" לסיבוב. אחרים יכולים למצוא דברים הרבה יותר טובים, גם בנטפליקס.


ראה עוד:


הסרט "הנוקמת"

bottom of page