ביקורת סרט: מרגישה פצצה - בימוי: מארק סילברסטיין, אבי קון, 2018
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: מרגישה פצצה - בימוי: מארק סילברסטיין, אבי קון, 2018

עודכן: 22 בנוב׳ 2021

תקציר:


הסרט "מרגישה פצצה" הוא קומדיה חביבה, שנכתבה למידותיה של איימי שומר, שמשחקת את הדמות הראשית.


רנה בנט, הלוא היא איימי שומר, אישה מלאת גוף ובעלת רגשי נחיתות, שעובדת במשרד קטן ומוזנח אך שייך לחברת קוסמטיקה גדולה. היא מקנאה בנשים יפות, שלדעתה גם מושלמות ומנסה לעשות ספינינג על מנת להשתפר.


בתאונה במכון היא מקבלת מכה בראשה, שגורמת לה לראות את עצמה כיפהפייה בעלת גוף מושלם. הדבר גורם לה לקבל המון ביטחון עצמי, למצוא עבודה נחשקת ובן זוג. מכה נוספת בראשה גורמת לה לרדת לקרקע המציאות ולדיכאון.


בסופו של דבר היא מצליחה להתרומם ולמצוא את דרך המלך.


ביקורת:


הסרט מנסה להוכיח לנו מה שידענו מזמן: הכול נמצא בראש.


רנה בנט, שאותה משחקת איימי שומר, היא אישה שכבר עברה את גיל השלושים, אך בגלל רגשי נחיתות בשל היותה שמנה ולא אטרקטיבית, היא נותרת מאחור. עובדת, אמנם, בבית אופנה יוקרתי, אך במקום רחוק מהשדרה החמישית, במרתף נידח. היא בחורה בעלת פוטנציאל וידע רב בתחומי עיסוקה - בקוסמטיקה ובמדע היופי, אך תמיד הצניעה את זה.


זעזוע מוח לאחר מכה בראשה, משנה את ראייתה והיא מדמיינת שהיא יפהפייה מהממת שאי אפשר לעמוד בקסמה. היא מצליחה למצוא משרה בחברת הקוסמטיקה במגדל בשדרה החמישית, ובשל כישוריה היא מתקדמת.


רנה מצליחה למצוא בן זוג תוך כדי עמידה בתור במכבסה, כאשר היא פונה אליו. לאחר שהיא מתפקחת בדיוק ברגע החשוב ביותר שלה, כשמקבלת שוב מכה בראש, היא חוזרת בתחילה לתפקודה הקודם, אך מצליחה להתעשת ולמצוא את דרך הזהב.


סרט חביב, ואיימי שומר מאוד מתאימה לתפקיד רנה בנט וכאילו נכתב ממש עבורה.


בין השחקנים:


רנה בנט - איימי שומר, נולדה ב-1 ביוני 1981, יהודייה אמריקאית, שחקנית, סופרת, סטנדאפיסטית, קומיקאית. שיחקה בסרטים: בדיקת מחיר, זקוקה חברה לסוף העולם ועוד.


אוורי לקלייר - מישל וויליאמס - נולדה ב-9 בספטמבר 1980, זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב והייתה מועמדת לאוסקר. בין סרטיה: הר ברוקבק, האמן הגדול מכולם, השבוע שלי עם מרילין ועוד.


איתן - רורי סקובל, נולד ב-6 באוגוסט 1980, מוסיקאי, הופיע בסדרה - קומה אפס, הבית תמיד זוכה ועוד.


ראה עוד:





bottom of page