ביקורת סרט: לשיר 2, במאי: גארט ג'נינגס, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: לשיר 2, במאי: גארט ג'נינגס, 2021

הסרט “לשיר” הייתה הצלחה פנומנלית, שרבים לא ציפו לה. ז'אנר התחרויות המוזיקליות, היה בשיאו, והיה מקום לסרט אנימציה פארודי על הריאליטי שכבר נמצא בכל בית. אחרי שבאסטר מון (מתיו מקונוהי) מהסרט הראשון, הצליח ליצור תיאטרון וזכה להצלחה וכעת הוא מעוניין להגיע לשלב הבא.

הסרט "לשיר 2" מתאר אדם בעל כסף ורב השפעה, מעוניין להשקיע במיזם המוזיקלי, אבל יש לו תנאים. הראשון - שיתוף בתו הלא מוכשרת והחזרתו של רוקיסט שפרש למרכז הבמה.

למרות שהסיטואציה קשה, מון בונה מופע מצליח ומושקע, אולם האגו של חברי המופע וכמובן המפיק שנותן כסף רב, מנסים לחבל בתוכניות ולפרק את המיזם. זהו סרט על נחישות, יוזמה והצלחה אל מול סיכויים קלושים.

המסרים החיוביים לא יתאימו לכולם. יש מעין אווירה של תנועת נוער בסרט, ניסיון להראות חיוביות וטוב אצל כל דמות בקאסט. למרות זאת, האנימציה נראית נהדר, וקטעי הווקל הם לא פחות ממדהימים. יש מעין קסם מרצד על המסך שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

אז מבחינה תסריטאית לא מדובר בהצלחה מדהימה, אבל הביצוע והמעטפת נפלאים. הזמר בונו מצטרף לצוות המדובבים, ומוכיח שהוא זמר מוכשר ושחקן לא רע בכלל. לצד סקרלט ג'והנסון שמדובבת את אש, מדובר על פצצות כישרון, שבהחלט מחפות על סיפור בנאלי.




bottom of page