ביקורת סרט: ללא מורא, בימוי: מוניקה מיטשל, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: ללא מורא, בימוי: מוניקה מיטשל, 2022

הסרט "ללא מורא" הוא עיבוד של הספר "ברייזן" של סופרת המתח הידועה נורה רוברטס. הסרט מלא בספויילרים, מותח ומעניין.


הסופרת המפורסמת והמבוקשת גרייס מקייב (אליסה מילנו) מקבלת טלפון מאחותה קתלין (אמילי אולרופ) תוך כדי מסע לקידום ספריה. היא עוזבת הכול וממהרת אליה לוושינגטון די סי. קתלין נמצאת בצרות לאחר שבעלה לשעבר ג'ונתן (דיוויד לואיס) לקח אליו את בנם המשותף ומבקש עליו משמורת בלעדית. היא זקוקה לכסף על מנת לשכור עורך דין שיעזור לה.


קתלין עובדת כמורה מוערכת ואהובה בימים, אך בלילות עובדת בסתר בחברת פנטזי כמפעילת סקס. החברה מבטיחה אנונימיות גמורה לעובדיה, מה שמתברר כלא נכון. לילה אחד, כאשר גרייס יצאה לדייט עם השכן הבלש אד ג'קסון (סם פייג'), קתלין עובדת בחדר הסודי ולאחר מכן מישהו חודר לביתה ורוצח אותה באכזריות.


גרייס מגלה את גופת אחותה ומבקשת מאנשי המשטרה המנוסים לעזור. היא בטוחה ביכולותיה שאותן פיתחה תוך כדי כתיבת ספריה. המפקדת האחראית (אליסון אראייה) מסכימה לתנאיה. בינתיים נהרגת עוד אחת מעובדות המין ואחרת נפצעת לאחר שנלחמה עם הפולש, אך ניצלה לאחר שבעלה ובנה חזרו הביתה.


גרייס עובדת עם אד ובן זוגו בן (מלאכי וייר) והחשודים הם כבר לא רק בן זוגה לשעבר של קתלין, אלא גם שניים מתלמידיה (מת'יו אהרון פינלן, דניאל דימר). בנוסף הם חושדים גם בשוער של בית הספר (אהרון פול סטיוארט).

לאחר שיש בעיה להחליט מי רצח את קתלין, גרייס מתנדבת לעטות את דמותה הסקסית ולסכן את עצמה. הרוצח בולע את הפיתיון ותוקף, אך חבריה השוטרים, שעומדים על המשמר לוכדי אותו.


לא נעשה ספוילר ונגלה מי הרוצח. כדאי לכם לצפות. סרט מותח ומהנה, משחק טוב.



1,034 צפיות0 תגובות
bottom of page