ביקורת סרט: להתאהב בסטייל, במאי: ניקולס המפריז, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: להתאהב בסטייל, במאי: ניקולס המפריז, 2021

הסרט החמוד "להתאהב בסטייל" מתאר הזדמנויות בחיים וכיצד לנצלן כאשר ישנה אפשרות לכך.


אלי (ג'וסלין פנטון), מעצבת אופנה מוכשרת, נאה מאוד, מחליטה שהיא מעוניינת לעבוד במקצועה ולעצב אופנה שכולם יתרשמו וירכשו והיא תוכר בכול המקומות המקצועיים והידועים.


היא עוברת להתגורר בסן פרנסיסקו ומתחילה לחפש עבודה. הנייד שלה מתקלקל וכשמחליפה אותו מקבלת במקרה טלפון אחר, של מעצבת אופנה ידועה ומוכרת - קסידי קלארק (אלישע מארי אחמד). היא רואה שיש קבלת פנים ומחליטה להגיע עם תיק העבודות שלה.


במקום היא פוגשת את קולין (ז'יל פנטון), שעבד עם קסידי. הוא מספר לה שהיא נעלמה ואין כול קשר איתה. לא נפרדה מאף אחד ואיש אינו יודע היכן היא.


יש לה תערוכה בקרוב, והוא שואל את אלי, אם תוכל לעצב בגדים ברוחה של קסידי. היא מסכימה, אבל מבקשת לערוך גם תצוגת אופנה בה יוצגו גם עיצוביה.


הבוסית שלהם מסכימה שיכינו את התערוכה ואלי וקולין עובדים קשה, מעלים רעיונות שונים ואלי מעצבת ותופרת. הם הכינו משהו מרשים.


מי שעוזרים להם - ארתורו (וינסנט דנג'רפילד) והחברה של אלי קנדרה (אמנדה וונג). ארתורו הוא שף מוכשר ביותר ומכין ארוחה טעימה לתצוגה וקנדרה עוזרת להם מאחר והיא מעצבת תצוגות. בתור תודה לארתורו, אלי מעצבת לצוות המלצרים שלו בגדים מיוחדים. מסתבר שארתורו וקנדרה הכירו מזמן, שאשר שהו באותו מחנה קיץ. גם הניצוצות ביניהם מתחילים לבעור.


ביום התצוגה, לאחר ההכנות המרובות, הכול מוכן ומזומן. אבל, בדיוק לפתיחה מגיעה לפתע קסידי ששבה מנפאל. קולין, שהיה בן זוגה בעבר, כבר לא חש אליה דבר, אלא רק לאלי, שנשלחת לביתה לאחר הגעת קסידי. קולין מתפטר גם הוא לאות הזדהות, למרות שמוצעת לו משרה בכירה.


עיצוב המדים למלצרים מתברר כלהיט, ורבים מזמינים מאלי, שקולין חובר אליה. הם הופכים להיות בני זוג וגם בעלי עסק לעיצוב מדים לעובדים.


סרט חמוד, יש בו חוש הומור וכמובן סוף טוב.




bottom of page