ביקורת סרט: לגימה של אהבה, במאי: סטיוארט מקדונלד, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: לגימה של אהבה, במאי: סטיוארט מקדונלד, 2022

הסרט "לגימה של אהבה" הוא עוד קומדיה רומנטית על התאהבות במקום הכי רחוק והכי לא מתקבל על הדעת.

לולה (ויקטוריה ג'סטיס) עובדת בחברה בלוס אנג'לס, בה היא מצליחה מאוד בשל רעיונותיה המיוחדים והמבריקים. יש לה חברה ועמיתה לעבודה (לוסי דוראק), לה היא מספרת הכל. יום אחד עלה במוחה רעיון ליצור קשר עם חברה אוסטרלית, שמייצרת יינות מיוחדים. אך, חברתה גונבת ממנה את הרעיון, והיא כועסת מאוד, עד כדי עזיבה את החברה ופתיחת חברה משלה.

לולה מחליטה לנסוע לאוסטרליה על מנת להשיג את מבוקשה. מסתבר שזאת חוות כבשים ענקית, בה בין השאר, מייצרים גם יין. היא לא נענית משום שחברתה חדשה ולא מוכרת, אך נוצר מצב שעובד עוזב, והיא תופסת את מקומו כעובדת הכי חדשה והכי פשוטה. כך היא מתוודעת למקס (אדם דמוס), שגם עובד שם ולא בדיוק ברור מה מעמדו.

לולה מתרגלת לחיי החווה ומשתלבת ובינתיים היחסים בינה לבין מקס מתחממים, עד שיום אחד הוא מגלה לה שהוא מקס ווהן, אחד מהבעלים של החווה, אחיה של בעלת החווה. לולה למוכשרת יוצרת מדבקה חדשה ליינות, משאירה אותה במקום ומחליטה לחזור ללוס אנג'לס.

לאחר מספר חודשים, בתצוגת יינות, בה רואים כי חברתה גדלה וחברתה עברה לעוד איתה, היא פתאום רואה את מקס, שהגיע מאוסטרליה על מנת לפגוש אותה, להראות לה את המדבקה החדשה בה הם משתמשים וגם את אהבתו אליה.

כך, במרחק של יבשות התחברו לולה ומקס בסיפור אהבה בשל יין. סרט נחמד ושמח, שחקנים טובים.





bottom of page