ביקורת סרט: לבבות הארגמן, בימוי: אליזבת אלן, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: לבבות הארגמן, בימוי: אליזבת אלן, 2022

הסרט "לבבות הארגמן" מביא את סיפורם של קאסי (סופיה קרסון), שהיא זמרת בתחילת דרכה, שמנסה לפרוץ ושל לוק מורו (ניקולס גליצין), שהסתבך בסמים, התנקה וכעת מבקש להתגייס למארינס.

קאסי חולה בסכרת מסוג 1, ומצבה הכלכלי קשה ואין לה אפילו כסף לקניית תרופות. לוק הסתבך עם עבריינים וחייב להם הרבה כסף, שאין ברשותו. קאסי, שיש לה ידיד בשם פרנקי (שוזן ג'ייקובס), שגם מתגייס למארינס, שמעה שמי שמתחתן, הצבא נותן קצבה חודשית, מה שיכול לפתור את בעיותיה. פרנקי מסרב להצעתה, כי יש לו חברה והוא לא מעוניין להיפרד ממנה. לוק שומע אותה ובהתחלה נרתע, אך אחרי מחשבה נוספת, הוא מחליט שהם ינשאו בנישואים פיקטיביים.

הם נישאים ממש לפני הגיוס של לוק, ופרנקי משמש כעד שלהם. לוק נוסע ולפני כן, הם מזייפים חיבוקים ונשיקות ואהבה בתחנת הרכבת. בעיראק לוק נפצע קשה ברגליו ופרנקי נהרג. הוא חוזר בחזרה, וקאסי ניגשת לביתו ומדווחת כי נפצע. אביו, איתו היה בנתק, חוזר להיות איתו בקשר, וכן אחיו וגיסתו. קאסי יושבת ליד לוק ודואגת לו, וכשמשתחרר הוא עובר לגור אצלה, למרות שזה בקומה השלישית.

עם הזמן הם מתקרבים, ולאט לאט מתאהבים. היא מטפלת בו וכאשר הייתה לקאסי יום אחד נפילת סוכר, הוא נותן לה גלוקוזה ומציל אותה.

בינתיים לוק מחזיר את החוב לפושע שמציק לאימה של קאסי וכנראה שהוא הלשין לשלטונות הצבא על נישואי הנוחות שלהם. הצבא עוצר את לוק והוא עולה למשפט, ושם, כדי לעזור לקאסי, הוא לוקח על עצמו בלבד את נושא הנישואים.

לוק נשפט לחצי שנת מאסר ולאחר מכן שחרור מהצבא. קאסי אומרת לו שהתאהבה בו ותחכה עד שישתחרר וגם הוא מודה שאוהב אותה. אכן, לוק משתחרר והם נשארו ביחד.

סרט חמוד ונעים לימי הקיץ החמים.


ראה גם:

bottom of page