ביקורת סרט: טיול מודרך לאהבה, בימוי: סטיבן צ'וצ'ידה, 2023
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: טיול מודרך לאהבה, בימוי: סטיבן צ'וצ'ידה, 2023

הסרט "טיול מודרך לאהבה" מקסים ומהנה. אנו גם פוגשים בנופים המיוחדים והנפלאים של וויאטנם בהנאה מרובה.


אמנדה ריילי (רייצ'ל לי קוק) עובדת בחברת תיירות ומרוצה מעבודתה. יש לה חבר מזה מספר שנים, ג'ון (בן פלדמן), שרוצה לומר לה משהו, והיא בטוחה שזאת הצעת נישואים. היא מתגנדרת ומצפה להצעה, אך במקום זאת הוא מפתיע אותה ומבקש הפסקה ביחסים, כי קיבל הצעת עבודה במקום מרוחק.


אמנדה נדהמת ומתייאשת, אך הבוסית שלה, מונה (מיסי פייל) מציעה לה לנסוע לוויאטנם, שם הם מבקשים לרכוש חברת תיירות מקומית ועליה לבדוק אותם ולהחליט אם הם טובים מספיק כדי לבצע את הרכישה.


אמנדה נענית וטסה ושם פוגשת מדריך טיולים בשם סין (סקוט לי), בחור חביב ביותר, מדריך מספר שנים, מכיר היטב את וויאטנם וגם מקושר היטב במקומות שונים ויכול לסדר את העניינים.


כאשר אמנדה מגיעה, המזוודה של אבדה וסין, באמצעות קשריו, מצליח להחזיר אותה אליה. הם נוסעים עם קבוצה, שמורכבת מזוג מבוגרים, מאיה (אלכסה פובה) ובריאן (גלן סוויט), שבזמנו לא יצאו לירח דבש וכעת הם עושים זאת, בחור צעיר בשם אלכס (אנדריאו בארט פלדמן), שיצא לטיול בשביל סבו והוא שולח לו תצלומים לאורך כל הדרך, זוג נשים ובתם רובין (מורגן דאדלי) ובמיוחד עם בת דודתו של סין - דום (נונדומיסו טמפל), שהיא הנהגת המיומנת שלהם בכבישים המסובכים וההומים של וויאטנם.


בהתחלה הטיול נערך לפי התכנית, אך הוא משתנה עקב הנסיבות, שכן יש הרבה מקומות מתוירים שעמוסים מאוד. סין לוקח אותם למקומות יפהפיים ולא מוכרים והם מאוד נהנים. השיא הוא שהם מגיעים לכפר נידח בו סין ודום מתגוררים עם בני משפחותיהם. הם מכירים להם אותם, במיוחד את סבתו הנמרצת - בה נוי (לה טייאן). שם הם מתגוררים עד לחג ראש השנה הוויאטנמי שמתקיים בקרוב.


אמנדה מתגוררת אצל הסבתא, שמחבבת אותה מאוד ומעודדת את נכדה - סין, לצאת איתה. ואכן, בשבילי הכפר השקטים והרומנטיים מתרחשת נשיקה בין סין לאמנדה.


כאשר הם חוזרים להאנוי, אמנדה מופתעת לראות את ג'ון, שהגיע במיוחד לראות אותה שכן התחרט על דבריו. הוא אמנם רוצה להתחתן, אבל רק אחרי שיסיים את עבודתו הנוכחית. אמנדה, שכבר החלה לחבב את סין, מתלבטת בין שניהם, וכמובן בוחרת בסין.


בינתיים, מונה מודיעה לאמנדה כי עסקת המכירה של החברה יוצאת לפועל. הם רכשו אותה, אך בשל מחמאותיה והמלצותיה על סין ודום, הם ישארו בחברה ויפעילו אותה בוויאטנם.


משחק טוב של כל השחקנים, סט קליל ומהנה מאוד עם נופי וויאטנם הנהדרים, גם בכפרים וגם במקומות לא קונבנציונליים.




458 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page