ביקורת סרט: חג בחיק הטבע, במאי: ארני ברבראש, 2019
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: חג בחיק הטבע, במאי: ארני ברבראש, 2019

בדירה בניו יורק עורכת משפחת קונרד צילומים לחג המולד המתקרב. מיד לאחר הצילומים בן המשפחה לוק (ג'ון אוון לואו) עוזב ללימודים בקולג'. קייט קונרד (קריסטין דיוויס), אם המשפחה, מודיעה בשמחה לבעלה דרו (קולין מוס) שהזמינה כרטיסים לשניהם לירח דבש שני.


להפתעתה דרו מספר לה שהוא עוזב את הבית. הוא אינו אוהב אותה יותר וחיכה עד שלוק יעבור לקולג' וכעת הוא מבקש להתגרש. קייט המומה, אך מחליטה לצאת בעצמה לטיול שתכננה ולא לוותר.


היא נוסעת לאפריקה, ובלילה ישנה במלון מפואר. כשיורדת לארוחת הערב היא פוגשת לראשונה בדרק הוליסטר (רוב לאו), שמתחיל לשוחח איתה, וכשנודע לו שהיא לבד והזמינה ארוחה לשניים, הוא מבקש להצטרף אליה. היא מסכימה, אך קמה והולכת לחדרה.


למחרת אמור היה להתחיל הטיול. היא מגיעה למנחת המסוקים שאמור להסיעה, ורואה את דרק, שהוא הטייס. הם מתחילים לטוס, ולפתע דרק מודיע שעליו לנחות באופן מיידי. הם נוחתים ביער, הוא יוצא והיא אחריו, והיא רואה שמגיע למקום שבו נמצאים פילים. הפילה האם נהרגה בידי ציידים שרצו את השנהבים שלה. לידה נמצא פילון קטן. דרק מתקשר שיבואו לקחת את הפיל ואז קייט מודיעה שהיא וטרינרית ומחליטה לנסוע עם האנשים שהגיעו, שמנהלים בית מיוחד לפילים יתומים, מטפלים בהם וכשגדלים ובשלים לצאת לטבע, הם מחזירים אותם.


כך מתחיל סיפור האהבה של קייט עם הפילים. היא מטפלת בפיל הקטן ומצילה אותו. היא עוזרת כווטרינרית לטפל בפילים שנמצאים במקום. כשמגיע זמנה לחזור לניו יורק היא מחליטה להישאר. בינתיים היא ודרק מתיידדים ומחבבים האחד את השנייה.


מגיע חג המולד ודרק מכין לה הפתעה - בנה לוק מגיע לביקור שאביו מימן לו. קייט מאושרת ולוק מודיע לה, שהחליט להפסיק את לימודיו בקולג' ולהפוך להיות למוסיקאי. בתחילה היא מסרבת, אך לבסוף מאשרת לו.


הזמן עובר, חג המולד נערך בשמורת הפילים במשך שבוע שלם. לאחר שלוק חזר לניו יורק, קייט מחליטה גם היא לשוב לשם. היא מגיעה לסופות שלגים, בעוד שבאפריקה חם ונעים.


יום אחד דרק מגיע למלון בו נפגש עם קייט, והמלצר מגיש לו את אותה הארוחה ביום הראשון בו נפגשו. הוא לא מבין, אך מסתכל לאחור ורואה את קייט, שמספרת לו שמכרה את דירתה בניו יורק, עזבה את הכול ושבה לשמורת הפילים, כי התגעגעה אליהם וגם לדרק.


קייט נשארת, נישאת לדרק ובסוף הסרט רואים כיצד הם משחררים לטבע את הפילון שהצילו.


סרט מקסים, נופים נפלאים של אפריקה. בהחלט שווה לראות.




bottom of page