ביקורת סרט: המרד הגדול (RRR), במאי : קודורי סריסילה רג'אמולי, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: המרד הגדול (RRR), במאי : קודורי סריסילה רג'אמולי, 2022

מעולם לא ממש אהבתי את הקולנוע ההודי, רוב הסרטים נראו לי שטחיים ולא ממש רציניים. אולם, זאת תעשייה ענקית, שמייצרת מאות סרטים בשנה, שנייה רק להוליווד. למרות התדמית הלא רצינית שיצאה לה, עדיין יש מספר סרטים מוצלחים שיוצאים מתת היבשת העצומה הזו.


הסרט "המרד הגדול (RRR)" שובר מחסומים תרבותיים ופורץ את כל הגבולות שנותרו. הוא זוכה לביקורות משתפכות באתרים מובילים ובכלל נראה שסוף סוף הוא יכול לזכות בפרסים. קבוצה של אנשי קולנוע מובילים בהודו התאחדו ליצור את הסרט היקר ביותר בתולדותיה.


העלילה של הסרט "המרד הגדול (RRR)" פשוטה. המושל הבריטי האכזר ואשתו חוטפים את אשתו של ראמה מהכפר. יחד עם קצין משטרה הם יוצאים להשיבה, במסע מלא הרפתקאות.


הסרט מאוד יצירתי על גבול המופרך. יש בו מספר סצנות ריקודים, קונג פו ומה לא. הרבה מאוד מוזיקה עוצמתית, אלפי ניצבים ויריות מאופנועים מתפוצצים. הוא מצחיק לסירוגין אבל הרומנטיקה שבו לא מתפתחת למשהו מעניין מדי.


המשחק מפתיע באיכות שלו, הוא סביר לחלוטין. יש בו המון חיות, חלקן אמיתיות וחלקן דיגיטליות, תדעו בגלות מה ההבדל. הוא מלא ברגשות פטריוטיים אל מול הכיבוש הקולוניאליסטי הבריטי שהיה אכזרי. אין ספק שאם תנסו להתחבר לגיבורים שכל הזמן זזים על המסך, תהנו מהרבה מאוד יופי עוצר נשימה.


במשך שלוש שעות שעוברות במהירות רבה מאוד, אנו רואים הרבה מאוד פיצוצים וקצב רצחני על המסך. הסרט "המרד הגדול (RRR)" הוא אחד מהסרטים הזרים הטובים ביותר שיש לנטפליקס להציע, הוא מומלץ בהחלט.


ראה גם:

bottom of page