ביקורת סרט: המפלצת מהים, במאי: כריס וויליאמס, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: המפלצת מהים, במאי: כריס וויליאמס, 2022

חברת נטפליקס יורה לכיוונים רבים ומדי פעם מצליחה לפגוע. לצד יצירות למבוגרים, גם ילדים זוכים לעולם סרטים משלהם בדומה לתאגיד דיסני המהווה תחרות עזה.

לסרט "המפלצת מהים" גויס תקציב אסטרונומי ובמאי זוכה אוסקר בשם כריס וויליאמס. הוא אחראי, בין היתר, על הסרט "מולאן" והוא נחשב לרכש די רציני בעולם הילדים.

העלילה של הסרט "המפלצת מהים" די בנאלית לעולם הילדים. צייד מפלצות מהולל בשם ג'ייקוב הולנד (קארל אורבאן) נתקל בנערה בשם מייסי בראמבל (זאריס אנגל הקטור), שהוא נאלץ לאמץ למסעות הנועזים שלו. הוא בדרך לתפוס את המפלצת האיומה מכולן, וזה אמור להיות הקרב שייתן לו את התהילה. אולם בדרך הוא לומד, שמפלצות הן גם עם רגשות.

אם זה נשמע לכם מוכר, אז דומה לסרטים רבים שראיתם בעבר, ניגודים מתחברים. הסרט "המפלצת מהים" הוא סרט קצבי עם אנימציה מרהיבה, אבל הוא בנאלי לחלוטין ויראה זהה לדברים שנראו בעבר. האלמנט החינוכי מאוד דומיננטי בסרט. ישנם מסרים על הפחד מהאחר וכיצד מה שנראה מפחיד ומאיים, לא כל כך נוראי ברגע שלומדים להכיר אותו.

הסרט "המפלצת מהים" מאוד מומלץ לילדים. למרות הדידקטיות שלו, הוא ממש כיפי ומלהיב. השירים מהפסקול יגרמו לכם לזמזם כל תו בהנאה והמסר האקולוגי על התערבות האדם בטבע ממש רלוונטי לימינו.

בסיכומו של דבר, למרות שאין בסרט "המפלצת מהים" חידוש מרהיב, הוא בהחלט מהווה ניצחון של נטפליקס.


ראה גם:

הסרט לוקה

bottom of page