ביקורת סרט: בחורות לבנות, במאי: קינן אייבורי ואייאנס, 2004
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: בחורות לבנות, במאי: קינן אייבורי ואייאנס, 2004

הרבה סרטים נכתבו והוקרנו על שוטרים לא מוצלחים, שבסוף הבריקו בעבודתם. גם על גברים שהתחפשו לנשים, כמו: ג'ק וג'יל, חמים וטעים, טוטסי, גברת דאוטפייר ועוד. בדרך כלל מדובר בקומדיות מצחיקות, שמשפיעות עד היום.


הסרט "בחורות לבנות" יצא מזמן, בשנת 2004, אך מאחר והפך לסרט קאלט, הוא מוקרן כעת בטלוויזיה. הסרט מצחיק עד דמעות, ובזמנו הצליח מאוד.


הסרט מתחיל עם ניסיון של סוכני FBI, האחים קופלנד, קווין ומרקוס אנתוני השני (שון ומרלון וויאנס), לתפוס סוכן סמים שיצר קשר דרך חנות נוחות. המידע היה, שיגיעו סוחרי גלידה, שיביאו במקום גלידה - סמים. הם לא מזהים כי הגיעו מוכרי הגלידה האמיתיים, ונותנים להם מזוודה עם כסף. הם נדהמים שבגלידה שהביאו אמיתית, ובאותו הרגע מגיעים סוחרי הסמים, מתרחש קרב יריות, ומגיעים עוד אנשי FBI, כולל המפקד, שמחליט להוריד אותם לרמה הכי נמוכה.


קווין ומרקוס הם כהי עור, אך הם קיבלו משימה ללוות ולהגן על אחיות ווילסון - בריטני (מייטלנד וורד) וטיפני (אן דודק). האחיות המפונקות נפצעו קלות בתאונת דרכים והן לא רוצות שיראו אותן עד שיחלימו. לפתע צץ לשוטרים רעיון, שהבנות ישארו במלון והם יתחפשו להן. כמובן שהאחיות ווילסון לבנות ובלונדיניות, ממש ההפך הגמור מהשוטרים. הם מביאים מומחים לאיפור, שהופכים אותם לגברות לבנות ובלונדיניות.


המצב הזה יוצר מצבים מצחיקים בטירוף. קווין מתחפש לבריטני ומרקוס - לטיפני. כאשר הם מגיעים למקום, הם נתקלים בחברותיהן הטובות של האחיות - ליסה אנדרסון (ג'ניפר קרפנטר), קארן גוגלשטיין (בוסי פיליפס) וטורי וילסון (ג'סיקה קאופייל). הן מזהות אותם ובטוחות שהשינוי שחל בהן הוא עקב ניתוחים פלסטיים שעברו, כולל ניתוח בברכיים כדי להיראות יותר גבוהות... כמובן שהפגישה מובילה לשופינג.


לאחיות וחברותיהן יש גם אויבות - האחיות וונדרגלד, הת'ר (ג'יים קינג) ומייגן (בריטני דניאל). ללא ידיעתם - גם אביהן המרושש נגדן. בינתיים הן מכירות שחקן כדורסל בשם לטרל ספנסר (טרי קרוז), שמתאהב בטיפני. קווין מכיר עיתונאית בשם דניס פורטר (רושל אייטס). במכירה פומבית של נשים, לטרל זוכה בארוחת ערב עם טיפני, לאחר ששילם 50,000 דולאר עבורה. בינתיים קווין מתחזה ללטרל ואף לוקח את דניס לביתו המפואר, עד שכלבו תוקף אותו.השוטרים גומז והרפר מתחילים לחשוד בהם ועוקבים אחריהם.


בהמשך לבילוייהם הם מגיעים למועדון לילה בתחרות ביניהם לוונדרגלדים הם זוכים בתחרות ריקוד לעלות על הבמה ולדגמן. תוך כדי, קארן מגלה להם שוורן וונדרגלד (ג'ון הארד) התרושש ולקח הלוואות מאביה. לכן, הם חושדים בו כמתכן החטיפה של טיפני ובריטני לצורך כופר.


בריטני וטפני במלון בו הושארו רואות בעיתון כביכול את תמונותיהן מההמפטונס, למרות לא היו שם. הן מחליטות להגיע למקום ולהזדהות כאמיתיות. גם אשתו הקנאית של מרקוס - ג'ינה (פאון צ'יימברס ווטקינס), וחברתה שוניצה, מגיעות למקום לגלות האם מרקוס בוגד בג'ינה. גומז (אדי ולז) והרפר (לוקלין מונרו) עושים חיפוש בחדרם של קווין ומרקוס ומגלים את מסכות הפנים שלהם ומנחשים שהם נשים. גורדון (פרנקי פייסון), הבוס שלהם, זועם ומפטר אותם לאחר שהאמת התגלתה. אך, הם לא מוותרים, עוזרים לשוטרים ללכוד את וורן כאשר ניסה לחטוף את הבנות , כאשר דניס והצלמת שלה צילמו את האירוע, כולל הווידוי שלו . האמת מתגלית.


פתאום מתגלה לכולם, שהבנות הלבנות הן שני גברים כהי עור. היחסים בין מרקוס ואשתו ג'ינה חוזרים לקדמותם לאחר שהבינה שהם התחפשו לצורך התפקיד. גם קווין ודניס מתחילים במערכת יחסים לאחר שהציל אותה מירי והיא הודתה לו.


הם נשארים חברים של טורי, ליסה וקארן, שהעדיפו אותם על הבנות המקוריות...


ראה גם:


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page