ביקורת סרט: אהבה של גדולים, 2022
top of page
  • לוטן

ביקורת סרט: אהבה של גדולים, 2022

למרות השם הגנרי, הסרט "אהבה של גדולים" מצליח להפתיע כל פעם מחדש. הסרט הדני עוסק בהתפוררות של נישואים, כיצד פעולות יומיומיות יכולות להפוך סיפור אהבה לשנאה יוקדת. אולם, הוא לא מסתפק בכך, ויש בו מספר טוויסטים מפתיעים, שמשנים את התמונה מספר פעמים במהלך הסרט.

הסרט "אהבה של גדולים" הוא סרט פשע דני, שכרגיל נפתח כמו רבים לפניו, בתיאור העולם המושלם של הזוג (דאר סלים, סוניה ריכטר). הם חיים בעיר מהממת, יפים ונכונים, מוקפים בכסף ומשרות נוצצות. אולם, הבעל לא מסתפק בכך, ומחליט לבצע את החטא הגדול ביותר בזוגיות ולבגוד. האישה, במקום לפרק את החבילה, מחליטה להילחם על חייהם המשותפים, אבל היא הולכת רחוק מדי.

הסרט "אהבה של גדולים" לא ממציא את הגלגל. בניגוד לסרטים סקנדינביים אחרים, הוא לא מאוד אפל ומדכא, אלא נראה יותר כמו מותחן הוליוודי בשנים האחרונות. הוא מצולם נפלא, משוחק טוב ויש בו הרבה מאוד קלישאות.

הסרט "אהבה של גדולים" מצליח לשרטט באופן אמין את מסלול ההידרדרות בחיי הנישואים ואת הסיבות העמוקות שמניעות את הדמויות לפרק את החבילה.

הנופים המדהימים, לצד הטירוף של בני הזוג משתלבים נפלא. הסרט "אהבה של גדולים" מראה כיצד אנשים רגילים מתחילים להתקלף מהשכבות היומיומיות שלהם כאשר הם נקלעים למשבר ועוברים מהר מאוד, אחרי שנים של היכרות, לאמצעים קיצוניים.

הסרט "אהבה של גדולים" מסביר, שגם הזוגות המושלמים ביותר, בשל טעות או רצון לגיוון, יכולים למוטט גם את האהבה הגדולה מכולם. מהו המחיר של להמשיך לחיות ביחד או לפרק את החבילה.

בסרט "אהבה של גדולים" לא מדובר על הסרט הטוב ביותר שהופיע בנטפליקס, אבל גם לא על נפילה. זהו סרט מתח דרמטי, מלא ברגשות ואמוציות, טוויסטים וגם משחק מצוין של כל הקאסט. הצלחה נוספת מבית היוצר של דנמרק הקטנה.



ראה גם:

bottom of page