ביקורת סרט: 8 ימים של אהבה, במאי: פרנק ג'אן, 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: 8 ימים של אהבה, במאי: פרנק ג'אן, 2020

הסרט "8 ימים של אהבה" מתאר את חייה של כריסטינה (מיה קירשנר), שידעה מילדות שהיא מאומצת. לאחר מות אימה היא בקשה לערוך בדיקת DNA והתשובה מדהימה, שכן היא מגלה שהיא חצי יהודיה.


כריסטינה עסוקה במסעדה שלה לקראת חג המולד, אותו אהבה במיוחד, ורצתה לעשות משהו מיוחד לזכרה של אימה המאמצת. בינתיים הגילוי מוביל אותה למשפחה יהודית נחמדה מאוד. היא מגלה את אימה הביולוגית - רות ברמן (מרילו הנר) וגם אחות למחצה - בקי ברמן (אדוה סודאק) ואח - סקוט ברמן (דייויד קיי). אביהם הלך לעולמו זמן קצר לפני כן. יש להם דלי קטן בו הם עובדים וממציאים מאכלים מטורפים, כמו לטקס שוקו...


ידיד המשפחה הוא דיוויד סינגר (בן סאוואג'), מבקר אוכל קפדן, שאוהב לטייל בעולם. כריסטינה מכירה אותו ומזהה כי פעם נתן למסעדתה ציון נמוך לאוכל שלה. ההתחלה שלהם לא טובה, אבל הוא מתגלה כאדם נחמד, שדואג לה, בא לבקר אותה ומתפתח ביניהם רומן, שקצת מתקלקל כאשר מתברר כי דיוויד רוצה לנסוע לאירופה כדי לכתוב ספר. כריסטינה, שנפרדה מהחבר האחרון שלה, מתקשה להיכנס שוב למחויבות, אך הוא משכנע אותה.


דיוויד אף מגלה את אביה של כריסטינה - ג'ורג'יו (פרנקו אמורי) באיטליה. הוא נותן את מספר הטלפון שלו לרות, שמתקשרת אליו ומספרת על בתו הלא מוכרת. הוא מביע את רצונו לשוחח איתה, וכשמתקשרת - מזמין אותה לביקור באיטליה.


בינתיים הם חוגגים ביחד את חג החנוכה וכריסטינה מזמינה אותם ליום האחרון של החג. היא לומדת את הברכות מדיוויד, שאף קונה לה חנוכיה מעוצבת. הם שרים את הברכות ועוד שירים מוכרים לנו בעברית.


אבל, כריסטינה מבקשת לחגוג גם את חג המולד. היא ודיוויד קונים עץ אשוח ומקשטים אותו. היא קונה פסל של מלאכית שומרת לגינה, מה שאימה רצתה, ומזמינה אליה את כל המשפחה. בחגיגה כריסטינה ודיוויד מתוודים על אהבתם.


סרט חמוד, שמשלב את חנוכה וחג המולד ביחד. סרט קליל, אופטימי, כולם יפים ונחמדים והכל בא על מקומו בשלום.



ראה גם:



bottom of page