ביקורת סדרה: טרנר והוץ', הפיק: מאט ניקס, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: טרנר והוץ', הפיק: מאט ניקס, 2021

השחקן ג'וש פק קיבל את התפקיד של סקוט טרנר לאחר שהסרט המוצלח באותו השם משנת 1989 היה בכיכובו של טום הנקס והכלב ביסלי.


הסדרה המקסימה "טרנר והוץ'" היא מעין המשך לסרט. היא עלתה בדיסני פלוס בשנת 2021. טרנר (ג'וש פק) ואחותו התזזיתית לורה (לינדסי פונסקה) מנסים לפתור את תעלומת מותו של אביהם השוטר, שנפטר ביער ליד מכוניתו מהתקף לב. הם גילו שחקר משהו גדול, אך לא השלים זאת והם חשים שעליהם להמשיך את דרכו. יש ללורה בן בשם מתיו (ג'רמי מגוויאר), בן 8, שאוהב מאוד את הוץ' והוא מתנדב לעזור לסקוט ולאימו בתעלומת האב. מי שמצטרף אליהם הוא הגרוש של לורה ואביו של מתיו גריידי גארלנד (פול קמפבל), שעוזר להם ובסוף עוזר בחיפוש אחרי סקוט שנעלם.


סקוט טרנר משמש כסגן שריף, ומקבל את כלבו של אביו, את הוץ', כלב גדול ומרייר, שמגיח כרוח סערה והורס כול מה שנקלע בדרכו. בהתחלה הוא מתייאש ממנו, אך לאחר שהוץ' עוזר לו לפתור תעלומות בחושיו הכלביים, הוא מגיע למסקנה שאין לו שותף טוב ממנו.


השותפה של סקוט היא ג'סיקה בקסטר (קארה פיטרסון), שנמצאת בהריון מתקדם. בהתחלה הם עובדים ביחד בשילוב מעולה, אך כשמתקבלת עבודה משרדית, היא ממליצה לו על חאווייר ווטקינס (ברנדון ג'יי מקלארן), שעבד במשרד שנים רבות, אך בשל מוזרותו אף אחד לא רוצה לעבוד איתו. סקוט מתחיל לעבוד איתו, ומתגלה אדם מבריק ונעים, בעל ידע עצום והם עובדים ביחד מצויין.


מי שעוזרת לסקוט עם הוץ' היא אריקה מונייר (ונסה לאנגיס), מומחית גדולה לכלבים ובעלת כלבה משלה. היא מסבירה לו את רזי ההתנהגות של הוץ', עובדת במתקן אימון כלבים שמאמן כלבים של מרשלים, חברה של ג'סיקה ומאוהבת בסתר ליבה בסקוט. סקוט מאוהב בברוק (בקה טובין), בת למשפחה עשירה, שמנסה לעזור לסקוט, אך לא סובלת את הוץ' ומנסה שסקוט יפטר ממנו. בסוף הוא נפרד ממנה ומעדיף את הוץ' על פניה.


הסדרה מסתיימת בגילוי האמת והפושע האמיתי. לא נגלה את הספוילר, אך נאמר שכמובן הטובים נצחו. מתקיימת חתונה עליזה ושמחה של חוויאר וזוגתו השוטרת, שגם עזרה להם מספר פעמים, אוליביה (כריסטינה רוזאטו). נוצר הקשר בין סקוט לאריקה וגם הוץ'.


סדרה מקסימה לבני נוער ולמבוגרים. יש בה הומור, מתח, אהבת אדם. מראים שם כיצד האנושיות מנצחת והאנשים הטובים מגלים את האמת והרעים נענשים.


ראה גם:


bottom of page