ביקורת סדרה: חוק וסדר, היחידה לקורבנות מיוחדים, עונה 23, 2021
top of page

ביקורת סדרה: חוק וסדר, היחידה לקורבנות מיוחדים, עונה 23, 2021

עודכן: 19 בנוב׳ 2021

הסדרה הוותיקה "חוק וסדר, היחידה לקורבנות מיוחדים" חוזרת בעונה 23 וחוגגת כ-500 פרקים מאז שנת 1999, אז החלה להיות משודרת.


יש רק מספר מועט של שחקנים שהחלו לככב בסדרה מאז תחילתה. הראשונה היא מריסקה הארגיטאי, הלוא היא אוליביה בנסון, שכעת היא מפקדת היחידה. גם UCE-T, או בסדרה סמל אודפין, פין טוטואלה משחק מתחילת הסדרה. מאוד ותיקה היא קלי גידיש בתפקידה כבלשית אמנדה רולינס ופיטר סקביאנו כדומיניק קאריסי, התובע.


בעונה ה-23 עזבו 2 כוכבים את הסדרה: המפקד כריסטיאן גארלנד (דמור בארנס), שקרנו ירדה אצל מפקדיו והם מתעלמים ממנו והוא מחליט לעזוב. גם השוטרת קאט טאמין (ג'יימי גריי היידר) עוזבת לאחר שנפצעה קשה במהלך פשיטה.


ליחידה מצטרף הבלש ג'ו ואלסקו (אוקטביו פיסקנו), שעבד כסמוי, אך הם חושדים בו בהעברת אינפורמציה להנהלה. מאוחר יותר מצטרף מחדש ליחידה גם ניק אמארו (דני פינו), שעזב לפני 6 שנים. מי שעוזר להם הוא דונלד קרייגן (דן פלורק).


בעונה ה-22 הגיע בחזרה אליוט סטייבלר (כריסטופר מלוני), שהצטרף ל"חוק וסדר: פשע מאורגן". בעונה ה-23 יש קשרים בין שתי היחידות והן משתפות פעולה ביניהן.


הפרקים הראשון והשני קשורים ביניהם ויש המשכיות בעלילה. שאר הפרקים חזרו למתכונת המוכרת, לפי המדיניות שבה כול פרק מתחיל בפשע ומסתיים עם סיום הטיפול בו.


עדיין לא הוחלט לגבי עונה 24, וכולנו מקווים שהסדרה הכי ארוכה בטלוויזיה עדיין לא נס ליחה תמשיך במרץ לספק לנו רגעי מתח, הומור והנאה.


ראה גם:









bottom of page