ביקורת סדרה: "חדשים בשכונה", בימוי: ג'ים ריינולדס, 2018 -2020
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: "חדשים בשכונה", בימוי: ג'ים ריינולדס, 2018 -2020

הסדרה "חדשים בשכונה" כוללת עד היום 3 עונות והיא קומדיה מצחיקה מאוד. היא התחדשה לעונה רביעית עקב הצלחתה.


היא מספרת על זוג אנשים לבנים, דייב (מקס גרינפילד) וג'מה (בת' ברס) ובנם גרובר (האנק גרינשפן), שעוברים ממקום מגוריהם - מישיגן ללוס אנג'לס, לשכונה עם אנשים שונים מהם לחלוטין - אפריקנים אמריקנים. דייב אדם מאוד חברותי ומאמין שהם יצליחו להשתלב במקום.


שכניהם - קלווין באטלר (סדריק דה אנטנטיינר) ואשתו טינה (טישינה ארנולד) מכירים אותם ראשונים. בהתחלה קלווין מסתייג מהם, אך טינה מעודדת אותו להתיידד איתם, עד שהופכים לחברים הטובים ביותר. ג'מה קיבלה משרת ניהול בבית הספר ודייב הוא מגשר מקצועי.


לקלווין וטינה 2 בנים, מרטי ( מרסל ספירס) ומלקולם (שיאן מק'קיני), שמאוד מחבבים את גרובר, משחקים איתו, עוזרים לו בלימודים ועוד.


הסדרה מתארת בצורה הומוריסטית את המתרחש בשכונה וההשתלבות שלהם בעזרתם של קלווין וטינה. דייב אפילו מנסה להיבחר לראש העיר ומכיר את אנשי המספרה, שקלווין עוזר לו להכיר.


בכול פרק יש בעייה כלשהי, שנפתרת עד לסופו. כמו: התחרות בין המוסכים במקום, של קלווין ומתחרהו, או השכן שהם ביריבות איתו, שבסופו של דבר קלווין קונה את ביתו ונותן לילדיו, גיל המעבר של טינה, הניסיון של דייב וג'מה להביא ילד נוסף, הבעיות של גרובר בבית הספר ועוד.


סדרה חביבה ביותר, מהנה ונעים לשבת ולצפות בה וליהנות.





bottom of page