ביקורת סדרה: ונסדיי, נטפליקס, בימוי: טים ברטון, גנג'ה מונטיירו, ג'ימס מרשל, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: ונסדיי, נטפליקס, בימוי: טים ברטון, גנג'ה מונטיירו, ג'ימס מרשל, 2022

עודכן: 29 בנוב׳ 2022

תראו מופתעים אם נספר לכם שהסדרה "ונסדיי", המשכה של הסדרה המוכרת "משפחת אדמס" יצאה רק לפני ימים בודדים. המשפחה המטורללת אדמס, שפרנסה עשרות רימייקים, סדרות מצוירות, ועוד שלל מזכרות, מנסה לחזור לתודעה של הדור הצעיר, שצורך סטרימינג.


לסדרה "משפחת אדמס" יש הרבה מאוד אוהדים בעולם, גם כמות זהה של שונאים. למרות זאת, היא חתיכת נוסטלגיה. הסדרה היא בכל זאת אירוע טלוויזיוני מבריק, למרות שנחלשה ונעלמה מהתודעה בשנים האחרונות.


אחרי שהפכה לתופעה מקאברית, בעיקר עבור ילדים, הסדרה "משפחת אדמס" מנסה לחזור למיינסטרים ולפנות לצעירים ונוער כדי שיגדלו על התכנים הכי מצחיקים ומרירים הקיימים בטלוויזיה.


הסדרה "ונסדיי" ממשיכה את "משפחת אדמס". יש כאן קריצה מינימלית אפילו להארי פוטר, כאשר הבת הבעייתית במשפחה ונסדיי אדמס (ג'נה אורטגה), שסולקה מכמעט עשרה בתי ספר, עוברת לפנימייה יוקרתית, שם הוריה בילו שנים רבות.


חיים בפנימיה אאוטסיידרים, כמו נערים שחושבים שהם ערפדים, מנהלת קריפית ועוד דמויות. יש גם סודות אפלים במקום, סדרת רציחות מסתורית ועוד ממתקים, שהופכים אותה לסדרה חביבה מאוד לאוהבי הז'אנר.


ונסדיי מתבגרת ולומדת לשלוט על הכוחות שלה והופכת לגרסה קטלנית של עצמה. הסדרה "ונסדיי" כספין אוף וחומר טלוויזיוני זה לא רע בכלל. לא מאוד מסעיר או מצחיק, אלא בהחלט חומר סולידי וסביר לאוהבי המשפחה הכי פסיכופטית בטלוויזיה.



ראה גם:


bottom of page