ביקורת סדרה: המתים המהלכים - דאריל דיקסון, יוצר: פרנק דרבונט, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: המתים המהלכים - דאריל דיקסון, יוצר: פרנק דרבונט, 2023

כמו "משחקי הכס", גם "המתים המהלכים", שנמשכה כמעט שני עשורים, מקבלת סדרות ספין אוף. הפעם זה דאריל דיקסון (נורמן רידוס), הדמות האהובה ביותר, שמגיע לעיר האורות והרומנטיקה, שהושחתה על ידי זומבים אכזריים. כנראה שביצי זהב לא הולכות לאיבוד כל כך מהר, אז יש לנו עוד קצת סחיטה של המותג האהוב.


דיקסון מגיע לחופי צרפת על משהו כמו רפסודה ולא זוכר דבר. הוא רוצה לחזור לביתו האהוב, למרות שהרבה לא נשאר ממנו. בדרך הוא הופך לגיבור ומציל ילד מוכשר במיוחד, שעומד בלב קונפליקט של מספר קבוצות בצרפת.


כמו "המתים המהלכים עיר מתה", שמתרחש בניו יורק, "המתים המהלכים - דאריל דיקסון" מקבל עד עכשיו ביקורות מפרגנות וקהל שחוזר להצביע בשלטים. המשחק טוב, העלילה עוד לא הסתבכה, השחקנים הצרפתים מצליחים להכניס מעט צבע לסדרה הגוועת. למרות שאין שום דבר שלא ראינו, עדיין הבסיס הוא טוב וכולנו אוהבים לראות זומבים משופדים.


לצערנו או לשמחתנו, "המתים המהלכים" מקבלת כיוונים שונים ומפתיעים והופכת להיות אחת מהתופעות התרבותיות הכי משמעותיות במאה ה-21.


אז לפני שהזומבים משתלטים על העולם, אפשר ליהנות מעוד כמה פינות בעולם, שהושפעו מהאפוקליפסה ולענות על אחת מהשאלות הגדולות ביותר בסדרה, מה קרה באירופה בזמן המגיפה.



bottom of page