ביקורת סדרה: המלחמה על הבית, נטפליקס 2021 - 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: המלחמה על הבית, נטפליקס 2021 - 2023

נטפליקס מחליטה ללכת בכל הכוח על עולם האנימה, שהיא רואה בו כקטר שיביא צעירים מגניבים לצפות בתכנים שלה. הבדיחות הן חלק מפרקים קצרים, המציגים מעין בדיחות סלפסטיק לא מאוד מקוריות, אבל מסיבה כלשהי מצליחות להצחיק.


טאטסו (קנג'ירו צודה) היה בכיר ביאקוזה שרצח, מכר סמים והיה ממש מרושע. אבל זה קרה בעבר. מאז הוא התחתן והפך להיות איש משפחה חביב, שאשתו רודה בו והופכת את החיים ביאקוזה לחלום ורוד של פעם.


טאטסו מחליט להיות עקר בית ולעשות את כל המטלות. למרות הפיתויים שאורבים לו וחבורת הנשים עקרות הבית שדי שונאות אותו, הוא עדיין מתעקש לעשות את המטלות ולעמוד בהן. הסיטואציה ממכרת ומצחיקה מסיבות לא ברורות, אבל אם נעזוב את הפרשנות בצד, זה מצליח לגרום להנאה.


הסגנון של האנימציה הוא ייחודי והרצינות היפנית של להכין ברביקיו ביחד עם הגיחוך של הדמויות, יוצרת רגעים מצחיקים לרוב. הסדרה "המלחמה על הבית" נראית כמו קומיקס רץ וזה יפה כמו שזה נשמע. הכי טוב הוא, שזה קצרצר ומהנה, ממש כמו מטלות קיפול הכביסה של טאטסו.


לסדרה "המלחמה על הבית" יצאה כבר עונה שנייה לא פחות מוצלחת מהראשונה ולמרות שמטלות הבית נשמעים כמו נושא משעמם, מי שאוהב אנימה יוכל ממש ליהנות ממנה.


בסדרה "המלחמה על הבית" מסתתרת הפתעה מוצלחת, מעין פנינה מוסתרת מתחת לכל הסדרות הבינוניות המקיפות אותנו לאחרונה.



ראה גם:

הסרט ראמבל

הסדרה אני גרוט

bottom of page