ביקורת סדרה: ההמבורגרים של בוב, דיסני פלוס , 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: ההמבורגרים של בוב, דיסני פלוס , 2022

בישראל, סדרות אנימציה למבוגרים לא הצליחו לחדור אל לב המיינסטרים. בארצות הברית יש כבר דורות שצופים בהם, למרות שחל שינוי כלשהו. "משפחת סימפסון" היו הסדרה הראשונה, אבל אחריהם הגיעו רבים אחרים. הסדרה "ההמבורגרים של בוב" נחשבת לסדרת איכות, למרות שלא בטוח שהיא תתעכל בישראל בקלות בגרון.

הסדרה "ההמבורגרים של בוב" עוקבת אחר משפחה שמנהלת מסעדת מזון מהיר עם שם דומה. זאת משפחה לא מהמעמד הגבוה, לא משכילה במיוחד. שלושה ילדים ואמא שמנסה לפרוץ דרך עולם מחזות הזמר. מבין האחים טינה היא הכי מעניינת. ילדה פשוטה עם חלומות גדולים, לא מאוד מקובלת, אבל תמיד שאפתנית.

הסדרה מנסה לעסוק בנושאים על זמניים, בעיקר על נושאים הקשורים ליחסים בתוך המשפחה. לא דברים מסובכים מדי, אלא בכאב הראש של הוולנטיין, חיסכון משפחתי, ריבים בין אחים, דברים כאלה.

יש ציניות בסדרה, אבל בניגוד נגיד ל"סאותפארק" היא לא מאוד בוטה. הסדרה מנסה לשמור על ראייה אופטימית ומעניינת לגבי נושאים שמעסיקים את כולם, כמו פופולריות והליכה אחרי הלב.

לא קל להתחבר לעולם ולדמויות של "ההמבורגרים של בוב". אפשר לומר, שהפרקים הראשונים לא מאוד מוצלחים. אבל אם תעברו אותם, תגלו דיאלוגים מוצלחים, הרבה אהבה לדמויות ונרטיבים מפותחים היטב.

בסדרה "ההמבורגרים של בוב" יש בעיקר גוד טיים, כיף טהור, מעין בריחה מהמציאות שממש משתלמת.


ראה גם:

bottom of page