ביקורת סדרה: בתוך איימי שומר עונה חמישית , 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: בתוך איימי שומר עונה חמישית , 2022

אם התגעגעתם לאיימי שומר, בכל זאת עברו כבר שש שנים, אז היא חוזרת. אחת הקומיקאיות הכי פרועות בטלוויזיה עושה קאמבק והיא עדיין בועטת. מאז הספיקה להופיע בכמה פרויקטים לא ממש מוצלחים, אבל כפי שאתם יודעים, לדברים טובים תמיד יש דרך לחזור.


אז הפעם, בסדרה: "בתוך איימי שומר עונה חמישית" היא מופיעה מחדש, במעין עולם קצפתי וכיפי, שכל מה שעבר עלינו בשנים האחרונות כמעט ולא השפיע עליו. איימי שומר חוזרת הפעם חדה כתער, חסרת רחמים ובעיקר לא עושה חשבון לא לשמרנים ולא לליברלים. היא יורה לכל עבר ומדי פעם היא גם פוגעת, יש כאן קצת אנכרוניזם, אבל שזה טוב זה ממש טוב.


חיצי הלעג של איימי שומר מופנים בעיקר לתפיסות שמרניות בקרב גברים על נשים. היא מנסה לאתגר את כל התפיסות העכשוויות באמצעות הומור וולגרי מלא הפרשות ופלוצים. יש כאלו שייראו בה כאדם חסר עכבות, שרק מנסה לצבור פופולאריות על גבם של השמרנים והמאמינים בארצות הברית. אבל לאלו שאוהבים את ההומור הזה, מחכות הרבה מאוד הפתעות. עברו שנים והיא רעבה תרתי משמע, ההומור בועט ונשכני וחסר פשרות.


מעניין שבישראל יש את "ארץ נהדרת", אבל אין קולות נשכניים נוספים משני הקצוות הפוליטיים שיעשו סאטירה פוליטית נשכנית חסרת עכבות, אין פרסונה שזה הטיקט המרכזי שלה.


בינתיים נסתפק מקולות בארצות הברית, שם הם עושים האחד מהשני קציצות, הליברלים מהשמרנים ולהיפך, נקווה שזה ייגמר רק בזירת הסטאנד אפ.



ראה גם:


bottom of page