ביקורת סדרה: אהבה בכפר דייגים, יוצרים: שין האיון, יי ג'ה וון, 2021
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: אהבה בכפר דייגים, יוצרים: שין האיון, יי ג'ה וון, 2021

הסדרה "אהבה בכפר דייגים" היא סדרה דרום קוריאנית המתארת את חייה של יו היי-ג'ין (שין מין אה), רופאת שיניים מסיאול, בעלת ביטחון עצמי מופרז ורצון עז להצליח, שרבה עם הבוסית שלה בעבודה ומפוטרת, שמה מוכתם ואף אחד לא מעוניין להעסיקה.

היא מחליטה לנסוע לטיול לכפר דייגים בשם גונגג'ין, שזכרה מעברה, לשם הגיעה עם הוריה לבילוי ליד שפת הים. בסיורה היא מגלה שאין שם מרפאת שיניים ומחליטה בהחלטה של רגע לפתוח אחת כזאת. בכפר היא פוגשת את הונג דו סיק (קים סון הו), גבר יפה תואר, שעושה רושם שנמצא בכול מקום, עוזר לכולם, עוסק בהמון תחומים. הוא עוזר לה למצוא שם דירה וקליניקה וגם לשפץ ולרהט. הם מתידדים, אך היא כול הזמן מתנשאת מעליו ואומרת שהם בעלי מעמדות שונים, שכן היא רופאת שיניים מסיאול והוא בעצם לא עושה שום דבר רציני. בסופו של דבר מתגלה כי הוא מהנדס שלמד באוניברסיטה של סיאול.

ליו היי ג'ין מגיעה חברתה פיו מי סיון (גונג מין ג'אנג), שעוזרת לה במרפאת השיניים ומתאהבת בשוטר צוי יון צ'ול (קאנג היונג סוק). הן משתלבות בכפר המשפחתי, בו כולם יודעים הכול על כולם. בהתחלה ההתנשאות של יו מפריעה לה להשתלב במקום, אך בעזרת דו סיק היא מצליחה גם להשתלב במקום וגם במרפאת השיניים. היא מבינה לאט, שמה שחשוב זה האדם ואישיותו ולאו דווקא מעמדו.

יו ודו סיק נמשכים וחוששים מכך ונבהלים מתחושותיהם. אך בסופו של דבר מתפתח ביניהם רומן שמוביל לחתונה.

סרט חביב עם חוש הומור, שמכיר לנו תרבות שונה ואחרת, למרות שהם משתמשים בניידים הכי חדישים וגם רפואת השיניים מפותחת, לדוגמה: עושים שם המון שתלים. המשחק נראה לפעמים מוגזם, אך הנופים יפים מאוד והצילומים מרהיבים.







bottom of page