ביקורת סדרה: The Rotunda/24 Hour Baby Hospital, 2018 - 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: The Rotunda/24 Hour Baby Hospital, 2018 - 2020

הסדרה על בית החולים ליולדות ברוטונדה, דבלין, אירלנד מתארת את בית החולים העמוס ביותר בכל אירופה. זה בסגנון של הסדרה "בייבי בום" שהוקלטה בבתי חולים שונים בארץ.


הסדרה מראה את הרגעים האינטימיים ביותר של הנשים היולדות. לעיתים עם בני זוגן, עם אימן או לפעמים גם לבדן. רוב הלידות עוברות בשלום, אם בלידה רגילה, מכשירית או בניתוח קיסרי. לידות אחרות עצובות כמו של האישה שבשבוע ה-25 העוברים שלה מפסיקים לגדול. בהריון הנוכחי הם מחליטים ליילד את התינוק, שנולד במשקל של כ-400 גרם, אך למרות כל מאמצי הרופאים הוא נפטר בשל חוסר בשלות ריאותיו.


במקרים אחרים הם מצליחים להביא ללידת ילדים שהדרך ללידה הייתה קשה. במקרה של יולדת שהגיעה עם אימה ויש לה לעיתים מקרים של התקפי חרדה ומסתבר שהיא צריכה להגיע לניתוח קיסרי, האחריות משוחחות איתה, מרגיעות, נותנים לה את הזריקה החזקה ביותר והיא יולדת בן חמוד.


הצוות שם מעולה, לא רק מבחינה מקצועית, אלא הם יודעים כיצד להסביר, להרגיע וגם כיצד לגרום לחיוך והם משתדלים להצחיק את היולדות ולהפוך את הלידה לחוויה טובה ונעימה. האנושיות מורגשת בכול טיפול. יש להם גם אח מיילד שמאוד אוהב את מקצועו ומשתדל מאוד. לא כל הנשים רוצות שיהיה איתן, אך אלה שכן - מקבלות יחס של נסיכות.


הסדרה מיועדת למי שנהנה לראות תינוקות נולדים, את פלא הבריאה, אך יש גם סיפורים עצובים, אבל צריך להבין שאלה הם החיים, לטוב ולרע.



ראה גם:


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page