אשתו של הנוסע בזמן - ספר רב מכר, שהפך לסרט ומאוחר יותר לסדרת טלוויזיה - אודרי ניפנגר
top of page
  • יונה

אשתו של הנוסע בזמן - ספר רב מכר, שהפך לסרט ומאוחר יותר לסדרת טלוויזיה - אודרי ניפנגר

יש ספרים וסרטים רבים העוסקים בנסיעה בזמן. ידוע ביותר הוא "בחזרה לעתיד" שהיה סרט עם מספר המשכים. יש עוד על מכונת זמן, מסע בין כוכבים ואחרים.


הספר "אשתו של הנוסע בזמן" נכתב על ידי אודרי ניפנגר והצליח כל כך, שהפך מאוחר יותר לסרט מצליח ואף לסדרת טלוויזיה. הספר יצא בשנת 2003, תורגם לעברית על ידי אסף גברון ויצא בשנת 2005.


המיוחד בספר "אשתו של הנוסע בזמן", שעבר גם בסרט ובסדרת הטלוויזיה הוא, שלא נבנתה כל מכונת זמן וגם הרצון לנסוע בזמן לא היה של האדם, אלא זה היה סוג של פגם גנטי, שגרם לו לנסוע ללא כל שליטה. הוא לא ידע לאן ולכמה זמן. עוד דבר שמייחד את הקפיצות בזמן הוא, שתמיד הנחיתה שלו תהיה בעירום והוא צריך להסתדר. כך הוא פגש את אשתו בעבר, בילדותה. היא זכרה אותו והוא שכח.


הזוג המוזר הזה צריך להסתדר בחיי הנישואים עם היעדרויות לא מתוכננות ולא ברור לכמה זמן של הבעל. המטרה לבחון מערכות יחסים מיוחדות בין בני זוג, בתוספת למדע הבדיוני הנוסף לספר.


הסרט "אשתו של הנוסע בזמן" יצא בשנת 2009. את הנרי דטאמבל שיחק אריק האנה ואת אשתו קלייר אבשייר - רייצ'ל מקאדמס. הסרט מאוד הצליח על המסכים.


"אשתו של הנוסע בזמן" הפך גם לסדרת טלוויזיה באותו השם בשנת 2022. הבמאי היה דיוויד נאטר. הנוסע בזמן - הנרי דטאמבל גולם בידי תיאו ג'יימס ובצעירותו בידי 2 שחקנים: בריאן אלטמוס וג'ייסון דיוויד. קלייר אבשייר, אשתו, מגולמת בידי רוז לזלי ובצעירותה בידי קייטלין שורי ואוורלי מקדונלד.




ראה גם:

הסרט סדר חדש

bottom of page