אנו - מוזיאון העם היהודי קטף את פרס העיצוב MUSE היוקרתי לשנת 2022
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

אנו - מוזיאון העם היהודי קטף את פרס העיצוב MUSE היוקרתי לשנת 2022

אנו- מוזיאון העם היהודי ומעצב תצוגת הקבע החדשה במוזיאון, פטריק גלאגר מ-גלאגר ושות' ,הינם זוכי פרס הפלטינה של תחרות פרסי MUSE הבינלאומי לשנת 2022 בקטגוריית "תערוכה חווייתית".


פרס הפלטינה הוא הפרס הגבוה בתחרות זו, אליה הוגשו למעלה מ-6000-מועמדויות מרחבי העולם.

התחרות נוסדה ומנוהלת על ידי ה-International Awards Associate (IAA), ומטרתה קידום מצוינות בתעשיות העיצוב בתחומים שונים, תוך מתן פלטפורמה לאנשי מקצוע להתחרות מול עמיתיהם מסביב לעולם.


חבר השופטים כולל 37 שופטים מרחבי העולם, המכהנים בתפקידי מפתח בחברות וגופים מובילים בתחום הקראייטיב והעיצוב. היעד המרכזי של התחרות הוא לאתר מבין המתחרים חברות ואנשי מקצוע הקובעים סטנדרטים חדשים של מצוינות בתחום בו הם פועלים.


לדברי תומס ברנדט, דובר התחרות " התפעלנו ונפעמנו מהעבודות שהוגשו לתחרות פרסי MUSE לשנת 2022. המצוינות והעומק של המועמדים מייצגים את הטובים ביותר בתחומי הקריאייטיב והעיצוב."


דן תדמור מנכ"ל "אנו- מוזיאון העם היהודי: "לאורך שנות התכנון והביצוע של המוזיאון, הדגש של הצוות, בראשותה של האוצרת הראשית ד"ר אורית שחם-גובר ומנכ"לית הפרויקט מדי שבייד, היה לא רק על מה אנחנו מספרים אלא גם על האופן בו אנחנו עושים את זה. פרס MUSE הוא הכרה בהצלחה שלנו לייצר חוויית ביקור ייחודית, יצירתית ומרגשת".


מעצב תצוגת הקבע החדשה של אנו – מוזיאון העם היהודי, פטריק גלאגר, אמר על הזכייה: "פרס MUSE הוא שם דבר בעולם המוזיאונים. אני מודה לשותפי במוזיאון אנו, המציב את הרף למוסדות התרבות של העתיד."


אנו – מוזיאון העם היהודי הינו המוזיאון היהודי הגדול והמקיף בעולם. הוא מספר את סיפורו של העם היהודי כסיפור של תרבות רבת-פנים, עשירה ועתירת רבדים ובהתחדשות תמידית.

המוזיאון החדש כולל למעלה מ 1000 מוצגים ואוספי מקור, 53 סרטים בהפקה מקורית, ו –25 עמדות אינטראקטיביות מהנות לכל המשפחה.


קרדיט:

התמונה מימין - אנו - צילום: עמיר ברנר

התמונה באמצע - אנו - צילום: שחר וזיו כץ

התמונה משמאל - אנו - צילום: רוני כנעני


פוסטים אחרונים

הצג הכול

'אנו' מוזיאון העם היהודי מציג: 'שבעה באוקטובר'

תערוכה חדשה העוסקת בתגובה של התרבות הישראלית למלחמה שהחלה באותו היום, ובפרץ היצירה מאז תחילת המלחמה. בתערוכה רחבת ההיקף מוצגות עבודות אמנות, יצירה דוקומנטרית והיא מלווה במוזיקה ישראלית אזולאי שי/ אלחנ

bottom of page