10 עובדות על השחקנית ניסי נאש - בטס
top of page
  • יונה

10 עובדות על השחקנית ניסי נאש - בטס

לאחרונה עלתה סדרת הבת של "הטירון", בשם "הטירון: סוכנת חדשה", בה מתמקדים, מלבד שאר הדמויות, בדמותה של סימון קלארק, ומגלמת אותה השחקנית ניסי נאש.


מה אנחנו יודעים על השחקנית הנמרצת הזאת?


1. ניסי נאש נולדה ב-23 בפברואר 1970 בפאלמדייל, קליפורניה. שמה האמיתי היה קרול דניס אנסלי.


2. הוריה של ניסי היו סוני ומרגרט אנסלי. בילדותה עברה מספר אסונות. כשהייתה בת 15 בלבד, בשנת 1985, אימה נורתה ונפצעה קשה. מאוחר יותר, כשמלאו לה 23 שנים, בשנת 1993, אחיה מייקל, שהיה בן 17, נהרג על ידי בן כיתתו. הדבר השפיע עליה קשות והיא החליטה לקעקע את שמו על הגב.


3. לימודים: תואר BA מאוניברסיטת דומינגז, קליפורניה.


4. ניסי נאש היא שחקנית מגוונת, יכולה לשחק גם בקומדיות וגם בדרמות. היא, לדוגמא, שיחקה בקומדיות "רינו 911", "מינדי" ועוד. הופיעה בדרמה ההיסטורית "סלמה" כפעילה לזכויות האזרח, סדרת האימה "מלכות הצעקה"ועוד.


5. היא הופיעה ב"רוקדים עם כוכבים" עם בן הזוג לואי ואן אמסטל וזכתה במקום החמישי.


6. בשנת 2019 זכתה ניסי נאש ככוכבת אפריקנית - אמריקנית בפרס "Black Reel Award for Outstanding Actress" - לשחקנית בסרט או בסדרה מוגבלת.


7. בנטפליקס כיכבה ניסי נאש בסדרות המצליחות "אמת או חובה" "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" וכמובן - ב"הטירון" במספר פרקים ובסדרת הבת "הטירון: סוכנת חדשה" בתפקיד הראשי.


8. ניסי נאש זכתה בפרס האמי על התוכנית "בית נקי" והייתה מועמדת מספר פעמים לפרס האמי בסרטים השונים בהם שיחקה, כמו: "רינו 911", "מחזיקות מעמד" ועוד.


9. בשנת 2018 זכתה נאש לקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד.


10. ניסי נאש אוהבת גברים וגם נשים. בעלה הראשון היה כומר בשם דון נאש. נישאה לו בשנת 1994 והתגרשה בשנת 2007 בתוספת 3 ילדים - דיה, דניאל ודומיניק. לאחר מכן נישאה בשנית לגבר בשם ג'יי טאקר, התחתנה בשנת 2011 והתגרשה בשנת 2019. היא הכירה את הזמרת ג'סיקה בטס והן נישאו בשנת 2020.



ראה גם:

הסדרה הטירון


bottom of page