10 עובדות על השחקן כריסטופר מלוני
top of page
  • יונה

10 עובדות על השחקן כריסטופר מלוני

כריסטופר מלוני הוא שחקן ותיק ומוכר, שהופיע בסרטים ובסדרות רבות, אך הוא מוכר במיוחד בשל גילומו את הבלש אליוט סטייבלר, בהתחלה ב-"חוק וסדר: מדור מיוחד", ולאחר שעזב הבלש חזר בסדרה "חוק וסדר: פשע מאורגן".


כעת ניתן 10 עובדות על השחקן, הבמאי וכוכב הטלוויזיה המרגש:


1. כריסטופר מלוני נולד ב-2 באפריל 1961 לקרול ורוברט מלוני בוושינגטון, אח צעיר משלושה אחים.


2. מלוני למד משחק באוניברסיטת קולורדו ולאחר מכן בניו יורק. שם עבד כפועל בנין, ברמן וגם החל להופיע בפרסומות ועוד תפקידים קטנים בסרטים וזאת הייתה הדרך עד לפריצתו הגדולה.


3. הסרט הראשון בו מלוני הופיע היה "12 קופים" בהיותו בן 34, בשנת 1995. מאז הופיע בסרטים שונים ואף בטלוויזיה.


4. מלוני הופיע בתפקידים מגוונים במהלך הקריירה שלו. בקומדיות, כמו: "תפוס את הכלה", "קיץ אמריקאי חם ורטוב" כחייל לשעבר הלום קרב ועוד.


5. מלוני הופיע גם בדרמות, כמו: "לילות ברודנטה". הוא הופיע גם בסרט אימה "הנשאים".


6. הוא דיבב סרטי אנימציה, כמו: "גרין לנטרן: טיסה ראשונה" בתפקיד הראשי של גרין לנטרן, גיבור העל. הוא השתתף בקולו בסדרת האנימציה "הארלי וקווין", בסדרה המוצלחת "איש משפחה" וב"ריק ומורטי".


7. הוא השתתף גם בסדרות ובסרטי טלוויזיה שונים, כמו:"אוז", בו גילם אסיר הומו כריס קלר, ב"דם אמיתי" כערפד ומלך הערפדים ועוד.


8. תפקידו הידוע ביותר של מלוני היה הבלש אליוט סטייבלר בסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד". לאחר שעזב, בעונה ה-12 של הסדרה, הוא חזר לסדרת הבת שלה "חוק וסדר: פשע מאורגן" כבלש סטייבלר שחוזר מחו"ל. הוא נקשר לשמה של אוליביה בנסון (מרישקה הרגיטאי), בסדרות הללו בהם שיחקו ביחד.


9. מלוני היה מועמד לפרס האמי על משחקו בסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד".


10. מלוני נשוי מאז שנת 1995 לדוריס שרמן וויליאמס והוא אב לשני ילדים, בן ובת, סופיה ודנטה.



ראה גם:

הסרט באמאשל'ך




bottom of page