10 עובדות על הזמרת, השחקנית והסופרת ג'ניפר לאב יואיט
top of page
  • יונה

10 עובדות על הזמרת, השחקנית והסופרת ג'ניפר לאב יואיט

מאז הולדתה נמשכה ג'ניפר לאב יואיט לעולם הבידור ולבמה. ממש מגיל צעיר החלה כזמרת ולאחר מכן כשחקנית ואף כמפיקה. יואיט הוציאה אף ספר רב מכר. היא הספיקה הרבה בחייה.


מיהי ג'ניפר לאב יואיט? מה אנחנו יודעים עליה ועל פועלה?


1. ג'ניפר לאב יואיט נולדה בשנת 1979 בטקסס בארצות הברית.


2. בילדותה החלה לשיר בגיל מאוד צעיר וכבר בגיל תשע הייתה חברה בלהקה.


3. תחילת הקריירה שלה הייתה בהופעות בפרסומות, אך הפריצה הגדולה שלה ופרסומה החלו בסדרה "שולחן לחמישה" הזכור לטוב, שהחל בשנת 1995, בהיותה בת 16 בלבד.


4. ג'ניפר לאב יואיט הופיעה רבות בקולנוע. בין השאר גילמה את דמותה של אודרי הפבורן המנוחה בסרט "סיפורה של אודרי הפבורן". היו עוד סרטים ידועים, כמו "טוקסידו" עם ג'קי צ'אן, ב-2 הסרטים של "גארפילד" ועוד.


5. גם בטלוויזיה היא נראתה הרבה, במיוחד בסדרות מוצלחות יותר או פחות. לאחר "שולחן לחמישה" הופיעה בסדרת הבת שלה - "הזמן של חייך", שלא הצליחה במיוחד, בסדרה "הלוחשת לרוחות", בכמה פרקים של הסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד", ובאחד התפקידים הראשיים בסדרה "911" כמאדי באקלי, האחות שסבלה מהתעללות של בעלה ועברה להתגורר ליד אחיה באק והצטיינה כמוקדנית בשירות העזרה הטלפוני.


6. כאמור, ג'ניפר לאב יואיט היא זמרת, שהוציאה מספר אלבומים, חלקם והצליחו והאחרים - קצת פחות. הכי מפורסמים היו : "Cool with You: The Platinum Collection" וגם "Hey Everybody". היא גם כתבה ובצעה שירים בסרט "לו רק". השירה אצלה היא בדרגת חשיבות פחותה מהמשחק.


7. קולה של ג'ניפר לאב יואיט נשמע בדיבוב של סדרות, כמו: הרקולס של דיסני ואחרות. היא גם ביימה מספר פרקים של סדרות, כמו: בסדרה "רשימת הלקוחות".


8. במהלך פעילויותיה הרבות ג'ניפר לאב יואיט הוציאה ספר - ביום שיריתי בקופידון, ספר אישי שמספר על חוויותיה בנושאי אהבה וחברות. הספר מאוד הצליח והפך לרב מכר. היא כתבה זאת בשנת 2010, לאחר שהתאכזבה כאשר 2 מערכות היחסים שלה לרוס מק'קול ולאלכס בך, שהובילו לאירוסים התבטלו.


9. ג'ניפר לאב יואיט הייתה מועמדת למספר פרסים וזכתה בשני פרסי סאטורן.


10. ג'ניפר לאב יואיט נשואה לשחקן בריאן הוליסיי. לשניים יש שלושה ילדים, בת ושני בנים.



ראה גם:

92 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page