ויליאמסבורג הקולוניאלית - וירג'יניה, מוזיאון פתוח לזכר המתיישבים הראשונים בארצות הברית
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ויליאמסבורג הקולוניאלית - וירג'יניה, מוזיאון פתוח לזכר המתיישבים הראשונים בארצות הברית

ויליאמסבורג הקולוניאלית, שנמצאת במדינת וירג'יניה, מהווה מוזיאון פתוח, שמשחזר את חיי המתיישבים הראשונים במזרח ארצות הברית.


התקופה המדוברת היא -המאה ה-17, המאה ה-18, וגם יש מוצגים מהמאה ה-19. כל זה, לפני מלחמת העצמאות האמריקנית, כאשר עדיין שלטו הבריטים.


המקום משחזר את החיים בתקופה הזאת. מקום מרתק מאוד, שאפשר בהחלט לחוש בו את רוח התקופה. יש בויליאמסבוג הקולוניאלית מבנים משוחזרים, מסעדות, ברים, שווקים ועוד. הכניסה למבנים פתוחה למבקרים. בתוכם נמצאים שחקנים, שהם כביכול בעלי המקום והם מספרים על עצמם ועל מקצועותיהם. אפשר גם לרכוש מהם מזכרות.


יש שם ממקצועות התקופה: סנדלר, נפח, צורף, בית משפט, מאפייה ועוד. כול השחקנים בבגדי התקופה ואנחנו ממש נזרקים כמה מאות אחורה.


אם תרצו - יש גם כרכרות עם סוסים שאפשר לסייר בכול העיר והן לוקחות אותך ממקום למקום, שכן, כזכור במאות המדוברות עדיין לא המציאו את המכוניות..


גם בחוץ מסתובבים שחקנים, כולם לבושים בבגדים שהיו נהוגים באותה התקופה והם מדברים באנגלית בה דיברו אז. מדי פעם יש כול מיני אטרקציות בהם משחקים השחקנים. לדוגמה: יורים בתותחים האותנטיים, מקריאים את הצהרת העצמאות, עורכים אימונים צבאיים וכדומה (ראו בתמונה), או סתם תהלוכה עם תזמורת שמנגנת ממיטב להיטי התקופה....


יש מבנה של בית חולים, עם כול האביזרים הרפואיים שבהם השתמשו באותה התקופה והמיטות עליהן שכבו החולים.


מקום מהנה מאוד והכול מטופח ומושקע.


כדאי מאוד להגיע לביקור אם נמצאים בסביבה. כדאי לוודא מראש שפתוח בתקופה הזאת.





bottom of page