ביקורת סרט: רכבת הקליע, במאי: דיוויד ליץ', 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: רכבת הקליע, במאי: דיוויד ליץ', 2022

בראד פיט הודיע לאחרונה שימיו כשחקן ספורים ועליו לבחור את הפרויקטים שלו בקפידה.

הסרט "רכבת הקליע" הוא סרט מרתק עם אווירה מגניבה, שיש לו וייב מיוחד. נכון שיש כאן עשייה שנראית לפעמים מאולצת, אבל עדיין אפשר בהחלט להנות מסרט מרענן קיצי, שיש בו בריזה לימים החמים.

"רכבת הקליע" מתנהג כמו סרטון בטיקטוק, קצבי עם אפקטים ממוחשבים בלתי נגמרים. הסרט קורץ בייחוד לדור הצעיר, שהסבלנות שלו פוקעת מהר, מעין וידאו קליפ ארוך, מלא בתזזיתיות.

ליידי באג, המגולם על ידי בראד פיט, צריך לגנוב תיק מלא בכסף מראש היאקוזה. בדרך הוא יצטרך להתמודד עם שלל טיפוסים מסוגננים, החל ממתנקשת צעירה ועד לצמד יפנים המחפשים נקמה.

למרות שהתסריט בסרט "רכבת הקליע" מכיל מעט מאוד היגיון, סצנות הפעולה מחפות על הבלבול. הן מלאות בדם, ברוטאליות ואכזריות רבה. הסרט לא מהווה הברקה חד פעמית או זהו סרט שנזכור לאורך שנים, אבל הוא עונה על הציפיות, של מרענן קליל עם רגעי וואו מפעם לפעם.

הסרט "רכבת הקליע" כולל צוות שחקנים מפואר, שבו משתתפת אפילו סנדרה בולוק. תצוגות המשחק מהנות, כי נראה שכולם אוהבים את התפקידים שלהם.

למרות הפוטנציאל האינסופי, זהו סרט שנשכח זמן קצר אחרי שנצא מאולם הקולנוע. הדבר אינו בהכרח דבר רע, אבל בראד פיט יצטרך לחכות לפרויקטים הבאים שלו כדי להשאיר מורשת.


ראה גם:

הסרט קרטר

bottom of page