ביקורת סרט: מורטל קומבאט , במאי: סיימון מקווד, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: מורטל קומבאט , במאי: סיימון מקווד, 2021

סדרת המשחקים הוותיקה "מורטל קומבט", היא אחת מהפרנצייזים הוותיקים והמצליחים בעולם. המשחקים מלאים בדם, בברוטאליות והרבה איברים מעופפים. בשנת 1995 הם עשו את המעבר לקולנוע, עם סרט מטופש, שנכון לזמנו הכיל אחלה אפקטים ממוחשבים. שנים עברו והמעבר לקולנוע לא בדיוק צלח, אבל ב-2021 נעשה ניסיון נוסף.

בעדינות רבה נאמר, שעלילה היא לא בדיוק החלק החזק של הסרט "מורטל קומבאט". הסרט לא שינה דבר מהסרט הקודם ועוסק בדיוק באותו הדבר. יש טורניר שנקרא "מורטל קומבט", בו נלחמים ממלכות שונות והמנצח כובש את כולם. יש רעים, יש טובים והם נלחמים האחד בשני עד שמישהו מנצח. הדמויות עצמן מעט גנריות, הן מכילות מעט מאוד רקע ביחד עם טקסטים לא בדיוק מתוחכמים. בדרך הן צריכות למצוא את הכוח הפנימי שלהן, למרות שהרקע שלהן הוא להיות לוחמים מיומנים. מדוע? לא ברור למה.

לצד העלילה העבשה, יש אפקטים ממוחשבים מעולים. הסאונד משובח, הקרבות מבוימים היטב ונראים מקצועיים מאוד. הזרימה בין הסצנות מעולה ובכלל, נראה שמבחינה ויזואלית הכל הותאם בצורה אופטימלית למאה ה-21.

אלה שנמנים על מעריצי משחקי המחשב ישמחו לתת בו שיניים. יש כאן עריכה מעולה, קצב טוב ואת כל הדמויות המובילות מהשנים האחרונות. חובבי "מורטל קומבאט" יוכלו ליהנות, בתנאי שהם לא מצפים לקבל פרק חדש עם עלילה ונפח של דיאלוגים סבירים. כל השאר ככל הנראה יתאכזבו, משום שקשה לקבל סרט שפונה לקהל יעד כה מסוים.



11 צפיות0 תגובות
bottom of page