ביקורת סרט: טוב על הנייר, במאית: קימי גטווד, 2021
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: טוב על הנייר, במאית: קימי גטווד, 2021

הסרט "טוב על הנייר", שיצא לאחרונה לאקרנים מתאר כיצד אנדריאה סינגר (אלייזה שלזינגר), רווקה בת 34, קומיקאית וסטנדאפיסטית נתקלת בדניס (ראיין הנסן) במקרה בשדה התעופה והם מתיידדים.


דניס אדם נחמד, מתחשב, עם המון סבלנות ואולי זה חלק מהקסם ומהמרמה. אנדריאה התיידדה עם דניס, ולא נמשכה אליו. הם ממשיכים לצאת עם אחרים, אך גם האחד עם השני. הוא מספר לה סיפורים שיש לו בית בבוורלי הילס, שאימו חולת סרטן, שלמד באוניברסיטת ייל והוא מתעסק עם קרנות גידור ובעל אמצעים.


לא הייתה שום סיבה שאנדריאה לא תאמין לדניס. אך, חברתה הטובה מרגוט (מרגרט צ'ו), שהיא בעצם לסבית, חשה שמשהו לא תקין. היא עוקבת אחריו ולאט לאט האמת מתגלה. אנדריאה כבר בת 34 ומתמקדת יותר בקריירה שלה מאשר במציאת בן זוג. דניס נראה אידיאלי בשבילה ולאחר שמספר אנשים ובעיקר החברה הטובה לוחצים עליה, היא נכנעת והם הופכים לחברים.


האהבה פורחת והם מבלים היטב. יום אחד הוא מספר לה שהזמין צמיד יהלומים, אך מסיבות שונות הוא לא מגיע אליה. הם יוצאים לבילוי עם חברים לשחק גולף, אך הוא מביים כאב גב פתאומי ועוזב. אנדריאה ומרגוט נוסעות לדירתו בכתובת שנתן, ומסתבר שהוא מתגורר עם עוד 2 בנות ולא תמיד משלם את שכר הדירה... אנדריאה קנתה לו סט כוסות יקר ומפואר, אך בהזדמנות אחרת שהגיעה לשם, היא לוחצת על המחשב ורואה שהוא הציע את הכוסות למכירה...


אנדריאה מתחילה להפנים שדניס הוא מתחזה ושקרן. לאחר שהיא ומרגוט נוסעות לבברלי הילס, לכתובת שנתן להן, שוב מסתבר שרימה אותה וכמובן שאינו גר במקום.


אנדריאה מחליטה להוציא מדניס את האמת על עצמו. מרגוט גורמת לו להשתכר עד לאובדן העשתונות וכשמתחקרות אותו מסתבר שנפצע קלות בגב. לאחר התקרית הזאת הוא מחליט לתבוע את אנדריאה על תקיפתו ודורש סכום כסף נכבד... במשפט הוא שם סד על ידו, למרות שאין לו שם כלום וכול הזמן מתלונן על כאבים. בבית המשפט, בהפסקה, הוא יוצר לשירותים על מנת להתאמן על המסכנות שלו. אנדריאה נמצאת ליד ושומעת זאת.


בסופו של דבר התוצאה יצאה מתאימה לכוונותיה של אנדריאה. היא הורחקה מדניס ועם מחיר הטבעת ופעם הוא נתן לה היא קנתה שטח פרסום ענק עם תמונתו ואזהרה לבנות להתרחק ממנו כי הוא נוכל.


הסרט יצא לאחר שאלייזה שלזינגר, קומיקאית מוכרת, חוותה היכרות עם נוכל כזה. את חוויותיה ותחושותיה היא מעבירה בסרט. את הסוף שינתה לפי רצונה, וזה לא בדיוק מה שהתרחש.


סרט חביב עם חוש הומור ומוסר השכל. אפשר לגלות כיצד לא ליפול עם מתחזים, ואם כן - לדעת כיצד להתמודד איתם.









bottom of page