ביקורת סרט: בחורים רעים לתמיד, בימוי: עאדיל אל ערבי, בילאל פלאח, 2020
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: בחורים רעים לתמיד, בימוי: עאדיל אל ערבי, בילאל פלאח, 2020

הסרט "בחורים רעים לתמיד" הוא השלישי בסדרת "בחורים רעים", עם השחקנים וויל סמית כבלש מייק לאורי ומרטין לורנס כמרקוס ברנט בתפקידים הראשיים.


סרט אקשן מצחיק מאוד והזמן עובר מהר ובהנאה. וויל סמית ומרטין לורנס התבגרו, אך ליחם לא נס. וויל סמית נראה נאה וספורטיבי, ומרטין לורנס קצת עלה במשקל והתעייף, ובעיקר הפך לסבא לנכד שממלא אותו עונג והוא רוצה לצאת פנסיה וליהנות מהזמן.


הבלש מייק לאורי דווקא מבקש אקשן, וזה ניתן לו בתחילת הסרט, כאשר אופנוען יורה בו והוא כמעט מת, אך ניצל לאחר שמגיע לבית החולים. כמובן שחברו הטוב מרקוס ברנט יושב לידו עד שהוא מתאושש.


מייק מחליט למצוא מי ירה בו, אך מרקוס לא מעוניין להצטרף אליו, בייחוד לאחר שנשבע שאם מייק יבריא, הוא לא ימשיך בעבודתו הקודמת כבלש וכחוקר. לכן, מייק, שלא מוותר, מתחיל לעבוד עם היחידה לתפקידים מיוחדים של משטרת מיאמי, שבראשה עומד קפטן הווארד (מייק פונטליאנו), אך הם לוקחים אותו כמשקיף בלבד.


הזמנים השתנו וכך גם עבודת המשטרה. עובדים עם רחפנים שמצלמים מקומות חשודים, המון מחשבים וכול מיני טכנולוגיות חדשות שהצמד הוותיק לא מכיר. אך, החבורה של הצעירים מיומנת גם בשימוש בנשק וביחד הם מבצעים את העבודה.


כמובן שבסופו של דבר מרקוס מצטרף לאקשן ועוזר לוויל. הסרט מתקשר לסרטים הקודמים, כאשר מתברר שלמייק, הרווק ההולל ומחוסר הרצון להתחייב, היה רומן אהבה עם מקסיקנית יפהפייה, אך רעת לב ו"מכשפה" בשם איזבל (קייט דל קסטיו). הוא גרם למות בעלה והותיר אותה עם ילד, ארמנדו ארטס (ג'ייקוב סקיפיו). כעת היא רוצה להתנקם בו ושולחת את בנה לבצע את העבודה.


בשלב מסוים מייק מתעשת, ומבין שארמנדו הוא בנו. התאריכים של הרומן עם איזבל מתאימים, וגם העובדה שבעלה המת היה עקר. אך, הוא נמצא במצב שהבן מבקש להרגו בפקודת האם.


מייק מחליט לנסוע למקסיקו, שם הכול התחיל, ולברר את העניינים עם איזבל. הם נפגשים במקום שפעם היה בית מלון והיום הוא מקום נטוש, שהיה בעבר מקום מפגשם. הוא חשב לנסוע לבד, אך רואה את מרקוס עולה למטוס למקסיקו, ושם פוגש את כול החבורה שעבדה אתו, כשכולם באים לעזרתו.


אחרי אקשן, פיצוצים והמון אש ועשן, המכשפה מתה, ומייק משכנע את ארמנדו שהוא בנו, שיחזור אתו למיאמי ויעמוד לדין. הוא יעמוד לצדו לאורך כול הדרך. הרווק הופך לאב למופת...


אומרים שבתנור מתבשל סרט רביעי....



bottom of page