ביקורת סדרה: תחנה 19, עונה 5, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: תחנה 19, עונה 5, 2021

הסדרה "תחנה 19" הגיעה לעונה 5 ויש לה רייטינג גבוה. השחקנים עובדים גם בסדרה הזאת וגם ב-"האנטומיה של גריי". המדובר בתחנה של לוחמי אש אמיצים, אך כאשר מישהו נפצע או זקוק לבית חולים, הם מגיעים לבית החולים - גריי סלואן ממוריאל.


בעונה החמישית נהרג דין מילר (אוקיירייטה אונאודואן) בעת פיצוץ מיכלי גז בטיפול בשריפה בעייתית. הוא היה אחד מהשחקנים הראשיים והאהובים. אך לפי בקשתו לעזוב בתום העונה הרביעית, הוא הופיע גם בתחילת העונה החמישית ואז בקשתו התמלאה.


הכבאים האחרים נותרו שבורי לב, במיוחד חברתו הטובה ומושא אהבתו ויק (בארט דוס), שקיבלה את הידיעה קשה מאוד, בעיקר אחרי מותו של ארוסה ריפלי (ברט טאקר). היא האשימה את עצמה שלא הראתה לדין אהבה בחייו.


לאחר מותו של דין, נותרה ביתו היחידה פרו (ג'נאי קאילני) ובן וורן ׁׁ(ג'ייסון ווינסטון ג'ורג') ואשתו מירנדה ביילי (שנדרה ווילסון) מבקשים לאמצה, אך גם בני המשפחה - הוריו של דין מבקשים אותה תחת חסותם. היכן תתגורר הילדה המקסימה?


גם אנדי (יאנה לי אורטיז) ורוברט סאליבן (בוריס קודג'ו) מתלבטים בקשר לגירושיהם, האם להיפרד או בכול זאת להישאר ביחד.


עוד התלבטויות קיימות אצל הזוג מאיה בישופ (דניאל סוברה) וקרינה דה לוקה (סטפניה סטפמפינטו) בעיקר בנושא הבאת ילדים לעולם. בהתחלה מאיה התנגדה בנחרצות, אך כשבקשר עם ילדים, לאט לאט התנגדותה יורדת. כאשר פרו נותרת לבדה, קרינה מתנהגת איתה בצורה יוצאת דופן ואוהבת.


פול (רוברט קרטיס בראון), אביו של טרוויס מונטגומרי (ג'יי היידן) מחליט לאחר לחץ מצידו ומצד בן זוגו אמט דיקסון (לשלן בוצ'אנאן) לצאת מהארון ולהודות שהוא גיי גם בפני אשתו, שעד אז לא ידעה זאת.


יש בעונה הזאת עוד שאלות, התלבטויות, הפתעות, אך נשאיר הכול לצופים בסדרה.


ראה עוד:




bottom of page