ביקורת סדרה: פני הרוע, יוצרים: רוברט ומישל קינג, במאי: ג'ון דאהל, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: פני הרוע, יוצרים: רוברט ומישל קינג, במאי: ג'ון דאהל, 2022

דיבוקים, שדים ורוחות הם המסתורין הגדול של עולמנו. האם תופעות על טבעיות קיימות, או שזו גחמה אנושית להאמין בעל טבעי?

הסדרה "פני הרוע" מנסה למצוא פתרון לשאלות אלו, כולל חקר הרוע האנושי. הם מציעים פתרון למקרים בלתי רגילים שאיש לא מצליח לפענח.

לפי המודל של "תיקים באפלה", יש שני חוקרים: האחד נחוש ומאמין בעל טבעי וקונספירציות, דיוויד אקוסטה (מייק קולטר), שהיה עיתונאי והפך לכומר. השנייה ד"ר קירסטן בוצ'ארד (קטיה הרברס), ריאליסטית, הגיונית וכמובן גם פסיכולוגית, עם נגיעות של גאונות מדעית. הם מנסים לחשוף את הרוע שמבעבע מתחת לפני השטח וכל זאת בזכות הכנסייה שמגייסת אותם. הגברת היא גם פסיכולוגית משפטית, כך נרקמת דרמת מתח ובתי משפט. כל פרק הוא מקרה בפני עצמו ולאט אנו מתוודעים לקונספירציה הגדולה המקוננת בלב כל הרשע.

אין כאן הרבה מסרים פילוסופיים, אלא הרבה מאוד דיבוקים ושטנים שיעבירו לכם את הזמן. יש בסדרה "פני הרוע" אווירה ריאליסטית אפלה, שמושכת את הצופים פנימה. לצד היצורים הרעים והפסיכופתיים המטורפים, יש כאן ארגון של אנשים שחברו יחד על מנת להשליט אפלה על פני הארץ.

במשך שלוש עונות של הסדרה "פני הרוע", הם מנהלים חקר אחרי האמת בצורה בלתי מתפשרת, כדי לחשוף את מה שמסתתר מתחת לפני השטח.

הסדרה "פני הרוע" היא סדרה חמודה ואפקטיבית העוסקת בפילוסופיה דתית בצורה מעט שטחית, אבל מהנה. יש כאן הרבה מאוד קלישאות, לצד הרבה מאוד הפחדות ותמונות ברוטליות שלא כל אחד יכול להתמודד איתם.


ראה גם:

סרט לבד

bottom of page