ביקורת סדרה: יהיה בסדר, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: יהיה בסדר, 2021

הניסיון הבינלאומי של נטפליקס ממשיך, מתוך רצון להפוך להיות ספריית תוכן בינלאומית. בסדרה "יהיה בסדר" אנו מקבלים נושא אוניברסלי, שנמצא בעלייה בשנים האחרונות, והוא נישואים שגוססים לקראת פרידה. אם נסתכל על הנתונים, נראה שיש כמות הולכת וגדלה של אנשים שלא מרוצים מחיי האהבה והזוגיות שלהם, ומה שמשאיר אותם ביחד הוא הפחד או האיום הכלכלי של פירוק התא המשפחתי.

חוליה (לוסיה אוריבה) ורוי (פלביו מדינה) זוג נשוי פיזית, אבל לא רגשית. במשך תקופה ארוכה הם לא מסתדרים, רבים בינם לבין עצמם, מה שקורה להרבה זוגות לאחר לידה ראשונה. אולם, עבור ילדתם הקטנה הם מחליטים להישאר ביחד בכל מחיר, למען התפתחותה הרגשית.

בהמשך הסדרה אנו רואים שהכוונות הטובות לא עזרו, התא התפרק ומשם אנו מתוודעים לקומדיה עצובה. הם חיים ביחד, אבל לא מרוצים אחד מהשניה, מהכיבושים, הרומאנים המזדמנים, במילים אחרות - הם ממש לא מסתדרים.

בני הזוג הם הציר המרכזי בעלילה, עליהם נבנית ונופלת הסדרה. היא מנסה לומר הרבה דברים, על נושאים חשובים. כגון נישואים, ילודה, משברים נפשיים כמעט כל מה שקורה בין בני זוג פרודים ונשואים. מרוב אמירות אנו שוכחים שצריך גם לפתח דמויות, לחבב אותן וליצור עניין.

לבסוף אנו מתבוננים בסדרה בינונית, מלאת אמירות לא מפותחות מספיק. למרות זאת, היא מרגשת, מצחיקה לפרקים ומאוד מנסה להגיד דברים חשובים. יש בה רגישות, אנושיות, וגם חמלה. חבל שאין הרבה מעבר לאמירות שנאמרו אלפי פעמים לפניה.

הסדרה "יהיה בסדר" לא מצליחה לפגוע, סביר להניח שהיא תצלול אל מעמקי ספריית התוכן הבלתי נגמרת של נטפליקס.



bottom of page