ביקורת סדרה: ג'ק וויטהול: מסעותי עם אבי, עונה 4, 2020
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: ג'ק וויטהול: מסעותי עם אבי, עונה 4, 2020

עודכן: 29 באוק׳ 2020

ג'ק וויטהול הינו קומיקאי מפורסם, שחקן וידוען בריטי. ג'ק החליט ליצור סדרת ריאליטי עליו ומשפחתו.


הוא יזם רעיון שנועד להדק את הקשרים עם אביו המבוגר מייקל ולצאת איתו למסעות בארצות שונות. הוא מנסה לתפוס את הצד הקומי, המעניין והמיוחד במקומות אליהם בחר לנסוע.


העונה הרביעית מתארת את מסעם לאוסטרליה. ברקע - אחותו עומדת להתחתן ואימו - הילרי, מצטרפת אליהם לחלק מהמסע. בסדרה הזאת יש רק 2 פרקים בני שעה.


בפרק הראשון הילרי יוצאת איתם בהתחלה להרפתקאות. הם מנסים לחשוב כיצד להרים את החתונה, כך שאנשים לא ישכחו. ג'ק חושב על תחרות מלכות דראג ומחליט שהוא ואביו ישתתפו בה. המשתתפות הקבועות קבלו אותם בשמחה ושיתפו פעולה. הבעיה הייתה עם האב, שהראה התנגדות, אך בסוף התחפש לאליזבת מלכת אנגליה. ג'ק התחפש למלכת דראג עם המון נצנצים ואפילו כנפיים. בסופו של דבר הם קנו את הקהל וזכו במקום הראשון.


החתונה עוררה שאלות ורגשות אצל הילרי, והיא התפלאה כיצד בנה הבכור עדיין לא מצא את בחירת ליבו, בעוד אחותו עומדת להינשא ואחיו בזוגיות. בסופו של דבר הוא הגיע לספיד דייטינג ביקב. הקטע הכי מצחיק היה, שהוא הלך לשם יחד עם הוריו, שישבו ליד שולחן מאחורי 2 חביות יין והציצו משם עליו ועל הבחורות שסדרו לו, חלקן הזויות, ולחשו לו עצות. בסוף אימו לקחה את הפתק עם הבחורות שהוא מצא חן בעיניהן.


קריקט הוא ספורט מאוד נפוץ באוסטרליה. הוא ואימו הלכו לאיצטדיון לראות משחק וגם לשחק בעצמם. הילרי נצחה אותו והוא נאלץ להתחפש לקמע של הקבוצה עם תלבושת מגוחכת. אך, להפתעתו הוא נהנה מכך.


כשאימו עזבה הם נוסעים לכיוון הערבה להתמודד עם הטבע הפראי ובדרך עוצרים בחוף, שאביו לא יודע מה ההפתעה שמחכה לו. זהו חוף נודיסטים, וג'ק אפילו מסיר את בגדיו ומשחק עם קבוצה בכדור.


בערבה מסבירים להם על הטבע הפראי ואפילו פוגשים בין השיחים נחשה… הם לומדים כיצד משתמשים בשירותים בטבע. מצחיק.


הפרק השני מתחיל עם פגישה שלהם ואופנוענים מבוגרים, חלקם יותר ממייקל. הוא מנהל שיחה עם אופנוען בן 93. הם בטוחים שהאופנוענים יוצאים להרפתקאות נועזות, לשוד וכדומה. בסוף הם מגיעים לבית הפאדג' ואוכלים שם, לשמחתו של מייקל.


ג'ק החליט שהוא מאוד אוהב ציפורי אמו, והם יוצאים לחוות גידול החיות הללו. הוא לומד כיצד לוכדים אותם, שהן משמשות למאכל והשומן שלהן בריא ומשמש לתרופות. הוא מקבל עליונית עשויה מהשיער שלהן.


לאחר המלצה על יום אוסטרליה, הם נוסעים לחגוג אותו, ואפילו מנסים למשוך ג'יפ ביחד עם המקומיים. יש תחרות תרנגולות, והם בוחרים את התרנגולת הכי מסכנה במחיר מופקע… כמובן שמפסידה.


סדרה מהנה. נקווה שתהיה גם סדרה חמישית.



ביקורת על הסדרה:


סדרת ריאליטי - אב מבוגר ונראה רציני, אך משתף פעולה בכול השיגעונות של בנו.


הסדרה מצחיקה מאוד. יש בה קטעים מבדרים והמון פאנצ'ים. החל מעקיצות מצחיקות בין האב לבן ועד לסיטואציות קורעות מצחוק. לדוגמא: השתתפותם בתחרות הדראג, כאשר מייקל, האב, מתחפש למלכה אליזבת. הוא שונה מכול האחרות, אך בסוף הוא וג'ק זוכים בתחרות.


תוך כדי המשחק אנחנו רואים ערים שונות וגם מקומות מעניינים. הוא תמיד מחפש את השונה,המעניין והמרתק.


שחקנים:


ג'ק ווייטהול - נולד ב-7 ביולי 1988, שחקן אנגלי, שיחק בסדרות כמו: בשר טרי, משוחרר ועוד.


מייקל וויטהול - נולד ב-12 באפריל 1940, שדרן טלוויזיה ושחקן, בין תכניות הטלוויזיה:


ברטי ואליזבת, תיבת נוח ועוד.




bottom of page