ביקורת סדרה: גירל בוס, הופקה בידי קיי קאנון, 2017
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: גירל בוס, הופקה בידי קיי קאנון, 2017

הסדרה "גירל בוס" מבוססת על חייה של סופיה אמרוסו, בחורה מוכשרת בתחום האופנה, שהתעניינה בעיקר בתחום הוינטאג', שהקימה חברה באי ביי בשם נאסטי גאל והפכה למיליונרית, אך בסופו של דבר פשטה רגל.


הסדרה בת 13 פרקים, בת עונה אחת, מתארת את סופיה מארלו, שמחליפה מקומות עבודה וגרה בדירה רעועה, שגם לה היא מקבלת הודעת פינוי בשל איחור בתשלום שכר דירה. סופיה מוכשרת בתחום האופנה ויודעת לזהות מציאות. היא עוברת בחנות יד שנייה ומוצאת מעיל, שאותו קונה מאוד בזול, שמה למכירה באי ביי ומקבלת סכום דמיוני של כ-600 דולאר.


היא מחליטה ללכת בכיוון המכירות באינטרנט, אך לא תמיד מצליחה למכור. בינתיים היא מגלה בעיה רפואית ואין לה ביטוח רפואי ומחליטה למצוא עבודה מסודרת על מנת לקבל את הביטוח המיוחל.


היא מתחילה לעבוד במחלקה לאמנות של אוניברסיטת סן פרנסיסקו כפקידת קבלה ומקבלת האת הביטוח. זמן קצר לאחר מכן היא נאלצת לעבור את הניתוח וכשמבריאה היא מחליטה לעזוב את מקום עבודתה ולהיות בוס לעצמה.


סופיה מקימה חברה בשם "נאסטי גאל" ומתפרסמת. היא קונה בגדים ישנים, משנה אותם לפי רצונה ומוכרת. אנשים בחלקם משבחים אותה על השירות, אך אחרים אינם מרוצים, ומישהי מאגודה למען הוינטג' מגיעה אליה הביתה על מנת לגעור בה על שינוי הבגדים. זה מתחיל בכעס, אך מסתיים בפיוס.


לסופיה חברה טובה בשם אנני וחבר בשם שיין. אימה לא בתמונה, אך אביה תמיד עומד מאחוריה ותומך בה בכול מצב.


שחקנים:


סופיה מרלו - בריט רוברטסון - נולדה ב-18 באפריל 1990, שיחקה בקולנוע ובטלוויזיה , בין היתר ב-המעגל הסודי, חיים בלתי צפויים, בחזרה למחר ועוד. זכתה בפרסים.


אנני - אלי ריד - נולדה ב-2 בפברואר 1988, שיחקה בסדרה ברוקלין תשע תשע ועוד.


שיין - החבר של סופיה - ג'וני סימונס - נולד ב-28 בנובמבר 1986, הופיע בסרטים: כמה טוב להיות פרח קיר, בית מלון לכלבים ועוד.


ג'יי מארלו - אביה של סופיה - דין נוריס - נולד ב-8 באפריל 1963, שיחק בנשק קטלני 2, זיכרון גורלי, הגרמלינס, בונז ועוד.


44 צפיות0 תגובות
bottom of page